lonnblads Skrivet 26 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 Men jag har funderat lite nu :P Det blir någon av dessa. HTC Desire HD, LG Optimus 2x, Sony ericsson Xperia Neo, HTC Incredible S. Vilken tycker ni är bäst? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 Optimus 2X för prestandan, HTC Incredible S för byggkvalitén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 Japp håller med. :) Precis som jag skrev tidigare. ;) Särskilt om du vill roota och pilla och grejer för att få ut maximalt av telefonen är optimus2x väldigt prisvärd. Incredible S är stabilare och enklare men fortfarande en bra telefon. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 Har en Incredible S, och för normal användning så fungerar den riktigt bra. Någonting nästan alla mobiltillverkare ligger efter med är batterierna. Spelar man ett någorlunda krävande spel samtidigt som man lyssnar på musik så tar batteriet slut, and thats it. En starkare processor drar väl i regel mer ström, amirite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lonnblads Skrivet 27 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2011 (redigerat) Men om vi snackar om Android 2.3. Vilken mobil ska jag då ha? :) Vad är egentligen skillnaden mellan Android 2.2 och 2.3? Spelar det ingen större roll så bryr jag mig inte så mycket. Redigerat 27 Juli 2011 av lonnblads Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 27 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2011 Optimus 2x kommer uppdateras till 2.3 snart. :) Annars kan man roota och använda Cyanogenmod 7 för att få 2.3. Om du inte orkar vänta så köp Incredible S tycker jag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Har en Incredible S, och för normal användning så fungerar den riktigt bra.Någonting nästan alla mobiltillverkare ligger efter med är batterierna. Spelar man ett någorlunda krävande spel samtidigt som man lyssnar på musik så tar batteriet slut, and thats it. En starkare processor drar väl i regel mer ström, amirite?HTC är nog dem som ligger långt efter med det, men man ska inte säga att utvecklingen är seg med batterierna.Dem gör så gott dem kan så att man kan använda mobilen en hel dag med musik och spel, det är inte så att det är samma batterier vi använde för 1 år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lonnblads Skrivet 29 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 Hej igen. Skulle någon vilja försöka förklara skillnaden mellan Android 2.2 och 2.3? För jag fattar inte riktigt vad skillnaden är. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 (redigerat) Ta bort... Redigerat 3 Augusti 2011 av Tingelholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 Hej igen. Skulle någon vilja försöka förklara skillnaden mellan Android 2.2 och 2.3? För jag fattar inte riktigt vad skillnaden är. :PNya funktioner, snabbare, mer stabil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lonnblads Skrivet 30 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Har för mig att det stod på någon nyhetssida att Android 2.3 har släppts för HTC Incredible s. Stämmer detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 Stämmer bra det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.