Hayna Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Skrivet 23 Juli 2011 Hejsan! Jag har precis fått överhettning men jag kan inte öka mina fläktar som jag har sätt på videos som dom har gjort. Hur gör jag så att jag kan det? Där brukar man ju kunna öka och sänka sina fläktar men det finns inget sådant där o.O Citera
Distinction Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Skrivet 23 Juli 2011 (redigerat) Tyvärr ljuger speedfan ofta, t.ex "Temp2: -128C", Yeah right. Redigerat 23 Juli 2011 av QuinnoX Citera
majskolv Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Skrivet 23 Juli 2011 coretemp eller hwmonitor gör jobbet bättre Citera
CeZ Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Skrivet 24 Juli 2011 Speedfan ljuger inte, visst är vissa temperaturer löjligt höga/låga, ignorera bara dom. De andra stämmer precis lika bra som med andra program. Varför du inte kan höga fläkten är därför ditt moderkort antagligen inte stödjer det, den kanske ställs automatiskt efter temperatur ändÅ? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.