Hoppa till innehåll

Vad Tycker Du Om Rebecca Black?


Nazar
 Dela

Rekommendera inlägg

Precis.

Med det menade jag lite som "Ja, hon sjunger ju falskt i din video"

Så jag länkade den igen för att du skulle fatta att hon faktiskt sjunger så bra.

Jag har hört värre men hon kan nog inte bli berömd på grund av folk gillar hennes röst och musik.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Precis.

Med det menade jag lite som "Ja, hon sjunger ju falskt i din video"

Så jag länkade den igen för att du skulle fatta att hon faktiskt sjunger så bra.

Jag har hört värre men hon kan nog inte bli berömd på grund av folk gillar hennes röst och musik.

Har inte sagt att hon sjunger bra, men hon sjunger ju inte heller särskilt falskt eller dåligt. Däremot har hon en lite annorlunda röst, låter lite som att hon har någon slags autotune fast hon inte har det i den videon... Jag personligen gillar inte hennes röst. Inte hennes låtar heller för den delen Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men hon sjunger ju inte heller särskilt falskt eller dåligt.

Harkel, harkel.

Bara jag som tycker det är lite lustigt att du länkar en video med Friday live där hon sjunger JÄTTEFALSKT ibland?

 

Hon sjunger falskt väldigt ofta, speciellt när hon sjunger I don't want this weekend to end, det där eeeeeend, som börjar på 1.48 är ju helt ute i rymden... jag menar hon stiger ju! Hon börjar helt plötsligt sjunga för högt! What.

 

Hon sjunger falskt väldigt ofta, speciellt när hon sjunger I don't want this weekend to end, det där eeeeeend, som börjar på 1.48 är ju helt ute i rymden... jag menar hon stiger ju! Hon börjar helt plötsligt sjunga för högt! What.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Harkel, harkel.

Bara jag som tycker det är lite lustigt att du länkar en video med Friday live där hon sjunger JÄTTEFALSKT ibland?

 

Hon sjunger falskt väldigt ofta, speciellt när hon sjunger I don't want this weekend to end, det där eeeeeend, som börjar på 1.48 är ju helt ute i rymden... jag menar hon stiger ju! Hon börjar helt plötsligt sjunga för högt! What.

 

Hon sjunger falskt väldigt ofta, speciellt när hon sjunger I don't want this weekend to end, det där eeeeeend, som börjar på 1.48 är ju helt ute i rymden... jag menar hon stiger ju! Hon börjar helt plötsligt sjunga för högt! What.

Nej, på 1:48 är det inte särskilt falskt såvitt jag hör, men hon har en riktigt konstig vibration i rösten. Men så falskt är det väll inte? Någon annan för gärna också yttra sig om den punkten. Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej 1:48 är inte så falskt men det och framåt på "end" så är det verkligen blä!

Det var det jag menade, och även om det låter "blä" så tycker jag inte att det låter falskt. Aja, tänker inte sitta här och tjata mer. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var det jag menade, och även om det låter "blä" så tycker jag inte att det låter falskt. Aja, tänker inte sitta här och tjata mer. ;)

Aa, håller med.

Alltså, inte att tjata mer för... det är ju svårt att se vem som har rätt när vissa kan höra det och andra inte...

Ehehehe... jaa :visslar:

 

Proccito: Tror det där var fake...

Men Friday (Acoustic version) är inte fake, den som rememberme länkade. Men tror att den räcker...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

http://www.youtube.com/watch?v=j9y810VEaG0

 

Layton, efter att ha sett den där videon så ger jag mig, hon sjunger ju riktigt falskt. Fast måste faktiskt erkänna att hon ser rätt bra ut i den där videon. ;)

 

EDIT: Hon ska dock ha cred för att hon vågar göra det hon vill trots allt hat etc.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inget fel på hennes utseende, folk som skriver "´Rebecca Black is soo ugly, fat cow"

eller något, de gillar inte henne för att hon sjunger... dåligt.'

men tyckte dock att det där lät bättre än "Friday Acoustic Version", men ändå rätt falskt.

Men de flesta har nog sätt värre än så, därför är dte nog lätt att inte tycka att hon sjunger sååå falskt ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...