Layton Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Vad lyssnar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Vad lyssnar du på?Fågelkvitter, sitter i stugan just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Okej, men jag menade mer vilka band och artister som du gillar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Är du social? Första vettiga fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 (redigerat) Okej, men jag menade mer vilka band och artister som du gillar :) Jag har väldigt blandad musiksmak, men jag tycker om techno/electro, house, dance och dubstep mest. Jag kan i princip lyssna på allt förutom dansband. Så förbannat gammalmodigt. Band: The Beatles, Status Quo, ACDC, Metallica, HOFFMAESTRO, Tenacious D, Slagsmålsklubben, Black Eyed Peas och U2. Mange Makers Artister: Deadmau5, Skrillex, Prodigy, Aviici, Lady Gaga, David Guetta, Steve Jablonsky och Pendulum. Är du social? Första vettiga fråga?Jag anser mig själv som social, även in internetsammanhang och i verkliga livet. Jag är inte den personen som undviker diskussion och kontakt :) Redigerat 28 Juli 2011 av Derf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Oki :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Oki :cool:vafalls, nödvändigt inlägg OnTupic: Vill du köpa ett par stumpor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 vafalls, nödvändigt inlägg OnTupic: Vill du köpa ett par stumpor?Vad har du att erbjuda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 Vad har du att erbjuda?Ett par svarta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 Nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 2 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 Ett par gröna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 Kanske, motiv på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.