Hitman-Kodnamn47 Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Vad är det för tidningar igentligen! Ibland ljuger de och ibland så sviker de! Men varför köper man sådanna tidningar? För att få info eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Nej det är roligt att läsa tycker jag! Premunerar på dom och jag tycker det är den bästa PC tidningen som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 18 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Isåfall borde jag också prenummera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 gör det, det är mycker billigare än att åka till affären och köpa. Jag läser dom mest för resentionerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Brukar läsa Red :D Ska nog skriva till honom någon gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Brukar läsa Red :D Ska nog skriva till honom någon gång! håller med dig.Red äge med sina svar. Och varför PC gamer är så bra tycker jag är för att dom har lite humor i sina resentionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Vad är det för tidningar igentligen! Ibland ljuger de och ibland så sviker de! Men varför köper man sådanna tidningar? För att få info eller? det e bra!köp det! :P jag har en med en recension om vc! :D och så har jag en som handlar om ps2!ass bra! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 (Schassen @ 19/05-2004 11:25:46) Brukar läsa Red :D Ska nog skriva till honom någon gång! håller med dig. Red äge med sina svar. Och varför PC gamer är så bra tycker jag är för att dom har lite humor i sina resentionerna. Ja... Sitter och skrattar nästan hela tiden när jag ser sånt.Men jag har hört att man kan få en Anka? Kan man få det lr är det bara ett skämt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 (redigerat) Har inte du nån PCGamer-anka?! Redigerat 19 Maj 2004 av Chain Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Har inte du nån PCGamer-anka?! vad e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 (Schassen @ 19/05-2004 11:25:46) Brukar läsa Red :D Ska nog skriva till honom någon gång! håller med dig. Red äge med sina svar. Och varför PC gamer är så bra tycker jag är för att dom har lite humor i sina resentionerna. Red är förkortning av redaktion. Det är alltså alla som jobbar på tidningen som svarar på insändare tillsammans. Red är alltså ingen person Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.