Gäst KawaiiNek0 Skrivet 4 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2011 nvm, jag failade. Trodde det var en annan funktion. Hur är det ens möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2011 Hur är det ens möjligt?Blandade ihop den med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 11 September 2011 Rapport Dela Skrivet 11 September 2011 Bumpar. Istället för PM, tycker jag att det ska finnas någonting som ger besked om när någon har citerat en, skrivit i ens gästbok eller nämnt en vid namn i en post. Det skulle kunna stå som notifiering bredvid där man informeras om nya meddelanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Japp, det tycker jag egentligen också, men eftersom det kanske är svårt för admin att fixa så skulle han inte orka... så jag tyckte att PM lät bättre. Men troligtvis kommer inte admin göra något ändå, eftersom han inte verkar ha lagt märke till tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.