Rolin Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 Vet inte riktigt om detta är rätt ställe o fråga detta på men... aja, fuck it, jag har en blogg iaf och jag vill ha några läsare som jag INTE känner :D så.... japp... skadar inte o kolla in den iaf ;) http://robbandba.webblogg.se/?tmp=29191418 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 Röd bakgrund - CTRL + W Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 Vinröd bakgrund med svart text och limegröna länkar, tycker du inte själv att färgschemat ser ut som skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 host reklam? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rolin Skrivet 29 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 hahaha xD asså kom igen, jag ska snart skaffa en blogg-design så de ä lungt :P och ja.... reklam.... hahaha xD jag skaffade bloggen igår för helvete, lugna er nu xD men tack för att ni kollade på den :D även om ni inte gillade den.... men tänk fan på vad jag skriver istället! och som sagt, Blogg-design kommer snart !!! :D och en grej till, min fuska.se profil är asgammal så jag gillar INTE pokemon nu O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 Du och din syster verkar gilla varandra ganska mycket... ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 hahaha xD asså kom igen, jag ska snart skaffa en blogg-design så de ä lungt :P och ja.... reklam.... hahaha xD jag skaffade bloggen igår för helvete, lugna er nu xD men tack för att ni kollade på den :D även om ni inte gillade den.... men tänk fan på vad jag skriver istället! och som sagt, Blogg-design kommer snart !!! :D och en grej till, min fuska.se profil är asgammal så jag gillar INTE pokemon nu O.o Lugn nu så inte alla smileys i världen tar slut... sen va det ju det här med svordomar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Gå om skolan och försök göra en seriös blogg efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rolin Skrivet 30 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Det va en kille som skrev så om mej och min syster... jag kollade direkt upp hans IP och nu vet jag vart han bor och allting. när jag träffar honom så kommer han verkligen ångra allt O.o svordomar har jag redan minskat på. smileys? gör jag för många? tycker det är tråkigt o läsa en text utan smileys O.o dude, gillar du och läsa seriösa bloggar? det gör inte jag -.- aja, jag klarar inte att få såna här kommentarer.... jag blir bara arg då -.- så jag har lösen på bloggen nu, orka med er -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 aja, jag klarar inte att få såna här kommentarer.... jag blir bara arg då -.- så jag har lösen på bloggen nu, orka med er -.-Lol, klarar du inte med lite kommentarer? Fan är du för fjant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rolin Skrivet 30 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 jasså, det är du som skrev den där långa kommentaren :D wow... vad har du för liv egentligen, sitter o skriver långa kommentarer för o förstöra för andra :P hahaha, orka de -.- men aja, hoppas du har kul på "Fleminggatan 18" i Stockholm ;) mobil nummer: +46 8 55363000 Data IP: 83.253.25.122 wow, du har ComHem :o nice, det har jag också ;) Allt detta handlar om "KawaiiNek0" <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 (redigerat) jasså, det är du som skrev den där långa kommentaren :D wow... vad har du för liv egentligen, sitter o skriver långa kommentarer för o förstöra för andra :P hahaha, orka de -.- men aja, hoppas du har kul på "Fleminggatan 18" i Stockholm ;) mobil nummer: +46 8 55363000Data IP: 83.253.25.122 wow, du har ComHem :o nice, det har jag också ;) Allt detta handlar om "KawaiiNek0"Fniss, bor inte ens i stockholm Vafan, fick ta bort en smiley då det stod att de var för många, bra jobbat admin x) Redigerat 30 Juli 2011 av KawaiiNek0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.