Gäst Jesper93 Skrivet 29 Mars 2015 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2015 Nej fel vill du ha en Ledtråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Mars 2015 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2015 Ja, det vore inte fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 1 April 2015 Rapport Dela Skrivet 1 April 2015 (redigerat) Stället där vi befinner oss ligger mitt emot Den grekiska ön Korfu Invånarantal är ca. 35 000 invånare. Området lever på fiske, djurskötsel och jordbruk. Det är en fin och mysig liten stad som av detta folk kallas smekmånadens stad. Nästan 30 % av stadens invånare är en grekisk minoritet och detta märks på en del gator och torg. Redigerat 1 April 2015 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 April 2015 Rapport Dela Skrivet 1 April 2015 Saranda i Albanien gissar jag på då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 1 April 2015 Rapport Dela Skrivet 1 April 2015 Saranda i Albanien gissar jag på då. nu gissa du rätt din tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 April 2015 Rapport Dela Skrivet 1 April 2015 Då kör vi med en ny plats! Stad och land är det som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 April 2015 Rapport Dela Skrivet 3 April 2015 Ledtråd:Vi befinner oss utanför Europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 3 April 2015 Rapport Dela Skrivet 3 April 2015 chansar på att vi befinner oss på hawaii och i staden honalulu eller vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 April 2015 Rapport Dela Skrivet 3 April 2015 Nej, inte Hawaii. Men du är inte helt fel ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 3 April 2015 Rapport Dela Skrivet 3 April 2015 (redigerat) Då Gissar jag på New York ( As Stupid as it sounds) pga av bron i bakrunden land Usa Redigerat 3 April 2015 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 April 2015 Rapport Dela Skrivet 4 April 2015 Ungefär lika fel som Hawaii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 4 April 2015 Rapport Dela Skrivet 4 April 2015 Ledtråd tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.