admin Skrivet 11 April 2015 Rapport Dela Skrivet 11 April 2015 Fel, en gissning till sen ger jag en ledtråd till ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 11 April 2015 Rapport Dela Skrivet 11 April 2015 Kan det vara Tallinn, Estland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 April 2015 Rapport Dela Skrivet 11 April 2015 Tyvärr fel :/ Ledtråd 4: Staden är ungefär lika stor som Göteborg ;) Delar av landet som staden ligger i har tillhört Tyskland. I staden har man även mycket cykelbanor samt att staden har kopplingar till Toronto. Glömde jag säga att man gillar basket och har snabba bredbandsuppkopplingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 April 2015 Rapport Dela Skrivet 11 April 2015 Borde vara en stad i sydöstra Polen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 April 2015 Rapport Dela Skrivet 12 April 2015 Polen är fel land ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 April 2015 Rapport Dela Skrivet 12 April 2015 Brygge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 April 2015 Rapport Dela Skrivet 12 April 2015 Belgien/Brygge är även det fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 12 April 2015 Rapport Dela Skrivet 12 April 2015 Groningen, Nederländerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 April 2015 Rapport Dela Skrivet 12 April 2015 Även fel land det dessvärre. Ledtråd 5: Landet har euro som valuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 April 2015 Rapport Dela Skrivet 12 April 2015 Paris, Frankrike? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 12 April 2015 Rapport Dela Skrivet 12 April 2015 (redigerat) Detta är säkert fel men Admin nämnde att det cyklas mycket då kom tour de france upp som är en cykeltävling i Frankrike så min gissning blir precis som mustens gissning Paris där även sista etappen körs. Är det inte Paris har jag inte den blekaste Redigerat 12 April 2015 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 April 2015 Rapport Dela Skrivet 12 April 2015 Frankrike är fel land och Paris har väl aningen mer invånare än Göteborg. Se gärna de tidigare ledtrådarna så blir det enklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.