JJespeRR Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Hej. Det är så att jag har precis plockat upp min laptop (med extern hårddisk) och då vill inte java fungera. När man ska ta bort Java i ta bort program i windows, så står det: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Då behöver du använda JavaRe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 (redigerat) Verkar som att viktiga filer försvunnit ifrån din dator. Enda fixen är att skriva tillbaka filerna, men I.O.M. att det inte står vilken fil som fattas så måste du reparera/installera om operativsystemet om du inte kan klura ut vilken fil som fattas själv. En annan lösning som jag skulle föredra är att strunta i Java 6 U26 och installera nya Java 7 istället. http://www.oracle.com/technetwork/java/jav...oad-432155.html Redigerat 8 Augusti 2011 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Efter en hel dag i Minecrafts IRC hjälp så är det JavaRe som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 8 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Okej, tack. Jag installerade JavaRe, och då startade java spel, som t.ex Minecraft. Men då istället står det när jag startar Bukkit: The system cannot find the path specified. Press any key to continue... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Okej, tack.Jag installerade JavaRe, och då startade java spel, som t.ex Minecraft.Men då istället står det när jag startar Bukkit: The system cannot find the path specified. Press any key to continue...Låter som du får installera om bukkakemodden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Om du först installerar om java och sen avinstallerar det kanske det funkar. Det är ju en DLL-fil som saknas som borde komma tillbaks vid ominstallation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.