Hoppa till innehåll

Wow Dator


Stixx
 Dela

Rekommendera inlägg

Mitt internet är inte speciellt bra nej, trodde inte det berodde på det. Har 2mbit just nu.

Intel celeron 2.8ghz

Nvidia Geforce 9500 GT

2 GB RAM(ingen aning vilket)

Sen har jag ingen aning om resten, vet däremot att hårddisken är 189GB stor varav 67GB är oanvänt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt internet är inte speciellt bra nej, trodde inte det berodde på det. Har 2mbit just nu.

Intel celeron 2.8ghz

Nvidia Geforce 9500 GT

2 GB RAM(ingen aning vilket)

Sen har jag ingen aning om resten, vet däremot att hårddisken är 189GB stor varav 67GB är oanvänt.

2 Mb internet ska klara att spela med om du inte gör något samtidigt. T.ex Laddar ner eller nånting.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Antar att det är datorn isåfall, såg ett paket i Ryssfemma's tråd om bästa dator 2011 för 4.500kr som såg bra ut enligt mig. Fick däremot för mig att det kanske är lite overkill för att bara spela wow på.

Här har du en dator för 4k som räcker gott och väl.

https://www.inet.se/kundvagn/visa/725950/2011-08-11

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ofc DVD, men nej, jag glömde inte, tänkte bara på spel jag spelar för det mesta använder jag steam = inga diskar.

 

Men nu snackar vi WoW. Addera detta till paketet: http://www.inet.se/artikel/7100544/optiarc...-svart-sata-oem

Väldigt lame med en stationär dator som inte har DVD - spelare, det är så pass billigt. Killen ska inte behöva flasha ett USB minne hela tiden för att installera ett program, t.ex ett operativsystem.

 

Till TS: Dem två billigaste paketen klarar wow fint i denna tråd.

Redigerat av Ryssfemma
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Väldigt lame med en stationär dator som inte har DVD - spelare, det är så pass billigt. Killen ska inte behöva flasha ett USB minne hela tiden för att installera ett program, t.ex ett operativsystem.

 

Till TS: Dem två billigaste paketen klarar wow fint i denna tråd.

Förstår inte vad du snackar om?

Jag sa i mitt inlägg att han skulle addera en DVD läsare, sa bara att jag inte har eller behöver.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...