Stixx Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Körde 25man idag på wow och märkte att min dator inte klarar av detta. Någon som kan sätta ihop en dator som klarar av 25man på högsta inställningarna? Helst så billigt som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Låter lite som att din lina kan spela roll, nuvarande specs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 9 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Mitt internet är inte speciellt bra nej, trodde inte det berodde på det. Har 2mbit just nu. Intel celeron 2.8ghz Nvidia Geforce 9500 GT 2 GB RAM(ingen aning vilket) Sen har jag ingen aning om resten, vet däremot att hårddisken är 189GB stor varav 67GB är oanvänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Mitt internet är inte speciellt bra nej, trodde inte det berodde på det. Har 2mbit just nu.Intel celeron 2.8ghzNvidia Geforce 9500 GT2 GB RAM(ingen aning vilket)Sen har jag ingen aning om resten, vet däremot att hårddisken är 189GB stor varav 67GB är oanvänt.2 Mb internet ska klara att spela med om du inte gör något samtidigt. T.ex Laddar ner eller nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 9 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Antar att det är datorn isåfall, såg ett paket i Ryssfemma's tråd om bästa dator 2011 för 4.500kr som såg bra ut enligt mig. Fick däremot för mig att det kanske är lite overkill för att bara spela wow på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Det finns 2 olika typer av lagg. Hög ping och låg fps. Låg fps har inget att göra med ditt internet. Den billigaste datorn i Ryssfemmas tråd borde klara WoW bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Antar att det är datorn isåfall, såg ett paket i Ryssfemma's tråd om bästa dator 2011 för 4.500kr som såg bra ut enligt mig. Fick däremot för mig att det kanske är lite overkill för att bara spela wow på.Här har du en dator för 4k som räcker gott och väl.https://www.inet.se/kundvagn/visa/725950/2011-08-11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 11 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Här har du en dator för 4k som räcker gott och väl.https://www.inet.se/kundvagn/visa/725950/2011-08-11Såg ingen cd-spelare, är det något som ingår i chassit eller har du bara missat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Såg ingen cd-spelare, är det något som ingår i chassit eller har du bara missat det?Han har nog glömt det. Vill du ha Bluray eller Dvd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Han har nog glömt det. Vill du ha Bluray eller Dvd?Ofc DVD, men nej, jag glömde inte, tänkte bara på spel jag spelar för det mesta använder jag steam = inga diskar. Men nu snackar vi WoW. Addera detta till paketet: http://www.inet.se/artikel/7100544/optiarc...-svart-sata-oem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 (redigerat) Ofc DVD, men nej, jag glömde inte, tänkte bara på spel jag spelar för det mesta använder jag steam = inga diskar. Men nu snackar vi WoW. Addera detta till paketet: http://www.inet.se/artikel/7100544/optiarc...-svart-sata-oemVäldigt lame med en stationär dator som inte har DVD - spelare, det är så pass billigt. Killen ska inte behöva flasha ett USB minne hela tiden för att installera ett program, t.ex ett operativsystem. Till TS: Dem två billigaste paketen klarar wow fint i denna tråd. Redigerat 11 Augusti 2011 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Väldigt lame med en stationär dator som inte har DVD - spelare, det är så pass billigt. Killen ska inte behöva flasha ett USB minne hela tiden för att installera ett program, t.ex ett operativsystem. Till TS: Dem två billigaste paketen klarar wow fint i denna tråd.Förstår inte vad du snackar om?Jag sa i mitt inlägg att han skulle addera en DVD läsare, sa bara att jag inte har eller behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.