Hoppa till innehåll

Wasd Och Dave37 Är Tillbaka


Dave37
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 76
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Så vilka är ni får några då?

Som du ser på vårat registreringsdatum och fuskarank har vi varit medlemmar väldigt länge och var omtyckta av de flesta. Vi var även aktiva medlemmar i en av fuskas största gruppforum, Kattgruppen. Vi har en ganska lång historia så det är svårt att förklara kort.

 

Jag var även skapare av fuskas bästa gruppforum, Ankgruppen.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Verkligen skönt att se er tillbaka :)

 

Nä så var det faktiskt inte. Jag vill inte lägga några ord i munnen på WASD även om jag vet att jag säkert skulle tala för hans del också, så jag håller mig till att förklara mig själv. Jag har inte varit inne på någon adminpanel eller modforum eller vad det nu är för rykten som sprids. Alla som känner mig någotsånär vet att jag är urusel på så väl programmering som på html. Jag förstår varför jag var misstänkt, jag har verkligen inte varit den tystaste och fogligast medlemmen, och ja jag har väl vankat på gränserna förut. Men varför jag blev bannad vet jag uppriktigt inte. Jag var ju under utredning i typ 2-3 månader.

 

Jag frågade admin på fuskas IRC vad som knöt mig till dataintrånget, och fick svaret att jag dök upp i loggar. Jag mailade honom även efter detaljer så att jag skulle kunna få veta exakt vad jag i så fall hade gjort eller om det var något missförstånd som uppstått. Men något sådant fick jag aldrig.

 

Så ja... jag vill inte kasta skit på admin, vad som hänt har hänt och jag är fullt beredd att stryka ett streck över det hela, men oskyldig det var jag.

^ confirmed

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan väll börja med att hälsa, Hej igen, trevligt att ha er tillbaka!

 

Så, eftersom ingen annan ställde dessa frågor tänkte jag göra det.

Fuska är knappast i det skick ni lämnade det i, vad är det som får er att vilja komma tillbaka?

 

Och vad har ni haft för er egentligen?

Tack så mycket! =D

 

Nej jag vet faktiskt hur fuska har varit den senaste tiden, jag har dels kunnat läsa forumet som gäst, men jag har också varit nyfiken på vad siffrorna har att säga i och med att vi tillsammans med många andra aktiva medlemmar blev bannade. Dessutom var ju Kattgruppens en stor anledning till att folk stannade på sidan, och oavsett om man gillade oss eller inte så bidrog vi med diskussioner och aktivitet i allra högsta grad. Jag är lite stolt över att vara den som antagligen sitter på den bästa formulerade datan av fuskas aktivitet den senaste tiden. Jag har samlat ihop data från WolframAlpha från gamla printscreens jag har hittat och lyckats åstadkomma denna bilden över fuskas aktivitet:

 

Det där de två röda linjerna möts är då som jag och WASD bannades/KG stängdes. Jag vill absolut inte påstå att Jag och WASD är ensamt ansvariga för fuskas aktivitet, men det är ingen tvekan om att vi tillsammans med våra vänner inspirerade fler att vara aktiva. Topparna i slutet uppkom för att admin skickade ut ett mail till alla bannade om att man kunde få komma tillbaka och då kom en hel del gamla tillbaka, men som du ser sjunker aktiviteten igen nu.

 

Vi kommer tillbaka för att ja... varför inte? Jag har inget emot att ha tillgång till forumet, även om jag inte räknar med att vara så aktiv som jag varit tidigare. Dessutom ville jag ha en bättre möjlighet att få tjôta med gamla kompisar från sidan och även få möjlighet att förklara mig, tycker det är onödigt med det här ryktet om hur allt var mitt och WASDs fel och hur vi konspirerade i Kattgruppen etc då inget av det är sant. Som en sista anledning tycker jag det är spännande att se vad folk säger och hur community:t reagerar om vi dyker upp igen, oavsett om det är positivt eller negativt.

 

Bla! Sista punkten då, det här blir långt. XD

Vad vi har gjort... Ja, jag själv har avslutat mina gymnasierstudier under året som har gått. Jag har hängt lite runt omkring på internet, flashback, youtube etc. En hel tid i msn med kärnan av KG-gänget... Jag har varit aktiv i The Zeitgeist Movement och arrangerat biovisning i Göteborg... Mestadels olika slags förberedelser för framtiden. Och så har jag spelat en hel del Minecraft också när jag har behövt koppla av. :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grattis till er.

Fråga:

Har ni planer på att skapa en stormakt på fuska.se?

Om du syftar på hur KG var förut, så nej. Inte till att börja med i alla fall. Precis som Davve så har jag inte tänkt att vara lika aktiv som förut. KG kommer antagligen inte återskapas som gruppforum här på fuska.

 

Och om du menar Ankgruppen så kommer den återskapas så snart gratisforum införs igen.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du syftar på hur KG var förut, så nej. Inte till att börja med i alla fall. Precis som Davve så har jag inte tänkt att vara lika aktiv som förut. KG kommer antagligen inte återskapas som gruppforum här på fuska.

Kan också tillägga att KG varken var min eller WASD forum. Om KG skulle återstartas så känns det inte mer än rätt att alla dem som har varit med och verkligen jobbat med KGs GF-struktur och anda ska hålla med om att det ska startas upp igen. Skulle jag starta KG skulle jag känna det som om jag försöker kopiera något som inte var mitt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänk på att många är på semester just nu. Dessutom kan inaktiviteten bero på att folk föredrar att vara ute nu när det är passande väder istället för att sitta inne vid fuska.se och uggla.

 

Jag ska passa på och besvara eran fråga. Det är okej, men inte jättecoolt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...