Hoppa till innehåll

Glädjetråden


D48
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 1 månad senare...

Den här tråden behöver en bump över 30-dagarsgränsen. 

 

Today is a good day. 

 

Träffade en riktigt trevlig tjej som även råkar ha löjligt bra utseende i onsdags, och hon verkar klart intresserad av att träffas igen. Många här brukar ha väldigt trevligt utseende, men få av dem talar duglig engelska och är sällan speciellt välutbildade, men den här flickan är juridikstuderande på landets mest prestigefulla universitet och har utmärkt engelska. Stort plus. 

 

Ikväll ska jag på vad som ser ut att bli en riktigt bra konsert tillsammans med goda vänner och en tjej jag dejtat ett tag. Smart och trevlig och som, till min stora förvåning, insisterar på en väldigt casual och öppen "relation". Vi ses lite sporadiskt, alltid trevligt och aldrig någon press. 

 

Ska snart hoppa in i en taxi till Ikea för att göra lite matvaruinköp för en "internationell middag"/födelsedagskalas imorgon där alla lagar typisk mat från hemlandet. Trevligt med omväxling från det asiatiska. Hoppas att scorea lite lingonsylt och brunsås för mina hemlagade köttbullar... 

 

Finns mycket annat glädjande att skriva om, men vill inte bli för långrandig. Today is a good day. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska snart hoppa in i en taxi till Ikea för att göra lite matvaruinköp för en "internationell middag"/födelsedagskalas imorgon där alla lagar typisk mat från hemlandet. Trevligt med omväxling från det asiatiska. Hoppas att scorea lite lingonsylt och brunsås för mina hemlagade köttbullar... 0

Meh. Indiskt är vad du ska ha med ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...