sebastian123 Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Hej! Jag har laddat ner Tony Hawk's Underground 2 på min dator, allting funkar perfekt, förutom att jag inte kan styra. Det står inga instruktioner men jag antar att det är meningen att man ska använda typ nån kontroll till spelet. Men man ska även kunna använda mus och tangentbord, men det är det att jag vet inte hur man ändrar inställningarna till det. Är det nån som vet hur man gör? Tack i förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 WASD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Kollat inställningar ? Kan hända att det är förinställt att du ska spela med kontroll och att du måste ändra till keyboard-styrning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastian123 Skrivet 11 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Kollat inställningar ? Kan hända att det är förinställt att du ska spela med kontroll och att du måste ändra till keyboard-styrning.Har redan testat men man kan inte ändra någonstans :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 Har redan testat men man kan inte ändra någonstans :/Har du prövat WASD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastian123 Skrivet 22 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 (redigerat) Har du prövat WASD?Japp Redigerat 22 Augusti 2011 av sebastian123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tintin96 Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 men det är skitsamma ändå för det där spelet suger :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Piltangenterna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.