Distinction Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 Du kan nu får 7-dagar gratis fuska VIP via senaste nyhetbrevet. Bara ett snabbt tips vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 Damn jag hade min gamla E-mail registrerad. Är det värt att försöka få tag i admin och be honom det till mig eller ska jag bara skita i det och vänta på nästa när det nu kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frasse95 Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 tackar för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 Kan man inte få gratis fuska VIP ganska ofta...? Eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 Brukar vara vid varje nyhetsbrev man får 7 dagar gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 12 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 Damn jag hade min gamla E-mail registrerad. Är det värt att försöka få tag i admin och be honom det till mig eller ska jag bara skita i det och vänta på nästa när det nu kommer?FuskaVIP ger följande: Grön färg på ditt namn i listan över person som är online Tillgång till skalet Premium Fuska som är utan reklam 250 MB bifogade filer (100 MB normalt) Personligtfoto får vara max 30kB (10kB normalt) 2 sekunder mellan varje sökning (10s normalt) 2000PM max (500PM normalt) Du slipper floodkontrollen (20s normalt) Du kan bifoga filer i PM Du kan ha en bild på max 225x68px och 4kB i din signatur Avgör själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 (redigerat) FuskaVIP ger följande: Grön färg på ditt namn i listan över person som är online Tillgång till skalet Premium Fuska som är utan reklam 250 MB bifogade filer (100 MB normalt) Personligtfoto får vara max 30kB (10kB normalt) 2 sekunder mellan varje sökning (10s normalt) 2000PM max (500PM normalt) Du slipper floodkontrollen (20s normalt) Du kan bifoga filer i PM Du kan ha en bild på max 225x68px och 4kB i din signatur Avgör själv.Tack för informationen, jag har visserligen varit medlem i 5 år men jag hade ingen aaaaning om vad fuskaVIP gav, men nu vet jag. ska funderar på det. Redigerat 12 Augusti 2011 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Du kan nu får 7-dagar gratis fuska VIP via senaste nyhetbrevet. Bara ett snabbt tips vill säga.Tack för tipset men jag kunde/visste redan de! :) Man brukar hu också få nyhetsbrev ganska ofta så!Jag har inte kollat min mail på ett tag så jag borde ha ganska många dagar kvar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Damn jag hade min gamla E-mail registrerad. Är det värt att försöka få tag i admin och be honom det till mig eller ska jag bara skita i det och vänta på nästa när det nu kommer?han ändrade min på några minuter, så du kan ju fråga honom ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.