fredde999 Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 6 juni har läst det nån stans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 alla som säjer 6 juni...FEL! den kommer 9onde juni... själv tycker ja väl filmerna är helt ok för att göra så otroligt bra böcker å ändå leva upp till en rätt bra nivå för film...men ja måste säja att dom tar bort alldeless för mkt...gör typ som sagan om ringen, flera filmer om samma bok :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 hmm, mycket pengar dom skulle behövt lägga ut på att göra 6 filmer för tre böcker eller tre om varje 9 filmer, tror inte warner skulle få så stora inkomster.man måste ju ta bort mycket, personligen skulle jag tröttna om jag skulle titta på en 5 timmars film om harry potter. men filmerna är bra för att komma från böcker, fast ärligt talat så har jag nog aldrig sett en dålig film baserad på en bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trunks Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 (redigerat) såg i www.sf.se att den kom 9 juni och min kompis säger 6 juni6:tte Juni kommer den eller 7:de vet ej men innan 10:de juni iallafall Reklam kan ha fel ibland Redigerat 27 Maj 2004 av Trunks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Den kommer 9 juni har jag hör nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Den 9 Juni kommer den på bio vi ska se den på premiären:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Då måste du va glad va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Jag ska inte gå på premiären.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 jag väntar tills den kommer på VHS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 har aldrig sett harry potter på bio och ska inte göra det heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 ska se den i premiär har köpt biljeter med mina polare vi ska kolla på den KL:21:00 det fanns bara 13 platser kvar vi köpte snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.