Zendre Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Razer har visat upp en bärbar speldator ' på prylmässan CES i Las vegas. Datorn går under kod namnet Razer Switchblade och är verkligen skapat för speljunkies. Den har ett tangentbord som man kan anpassa särskilt beroende på vilket spel man spelar, allt för att man bara skall ha de knapparna man verkligen behöver,.Tangenterna är även betydligt mycket större än vanliga sådana vilket skall öka spelupplevelsen. Razer Switchblade har en multitouch-skärm (1024×600), 128GB SSD,Intel atom cpu, 3G, WiFi, HDMI-utgång, USB-port, kör Windows 7 man kommer att få 4-6 timmars spelande på ett fullt batteri.Razer utlovar dock att på de populäraste spelen kommer den att klara att leverera upp till 30/Fps .. Vad tycker ni..? Jag längtar redan.. Källor.Wikepedia.org,razerswitchblade.com,youtube.se och engadget.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Gillar man att spela spel på telefonen så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 (redigerat) Gillar man att spela spel på telefonen så..Läste du eller ens kollade på videorna? "Razer har visat upp en bärbar speldator" Datorn ska klara spel som minecraft och wow, det är inget du spelar på en mobil. Redigerat 13 Augusti 2011 av Demopan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Läste du eller ens kollade på videorna? "Razer har visat upp en bärbar speldator" Datorn ska klara spel som minecraft och wow, det är inget du spelar på en mobil.Jo jag läste.. Syftade på att skärmen är väldigt liten och man håller den i händerna, precis som en telefon. Jag vill ha stor skärm, stort tangentbord, stor musmatta, trådbunden mus, 5.1 ljud och headset när jag spelar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Nu va det ju så att det är en "pocket" edition ingen jävla gaming hörna.. Liksom kan änvändas typ skolraster tåg buss bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Nu va det ju så att det är en "pocket" edition ingen jävla gaming hörna.. Liksom kan änvändas typ skolraster tåg buss bil.Och jag vill inte spela på en sådan. Jag vill spela i min "gaming hörna", eller så kan det vara, vilket är min personliga åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Den kommer säkert kosta åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 (redigerat) En mini-mini-PC ? Ser ju lite häftigt ut om tangentbordet anpassar sig till interface keybindsen med bilder osv. Redigerat 16 Augusti 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 En mini-mini-PC ? Ser ju lite häftigt ut om tangentbordet anpassar sig till interface keybindsen med bilder osv.Agree, hur många timmar tror du man måste lägga ner på att ställa in det? ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Med tanke på att dom sa i videon att det gör de automatiskt skulle inte tro att man behöver ödsla mkt tid på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 (redigerat) Agree, hur många timmar tror du man måste lägga ner på att ställa in det? ;P0 koll golfboll.. Vill inte gissa heller. Redigerat 17 Augusti 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.