Hoppa till innehåll

Razer Switchblade

Zendre

Rekommendera inlägg

Razer har visat upp en bärbar speldator ' på prylmässan CES i Las vegas. Datorn går under kod namnet Razer Switchblade och är verkligen skapat för speljunkies. Den har ett tangentbord som man kan anpassa särskilt beroende på vilket spel man spelar, allt för att man bara skall ha de knapparna man verkligen behöver,.Tangenterna är även betydligt mycket större än vanliga sådana vilket skall öka spelupplevelsen. Razer Switchblade har en multitouch-skärm (1024×600), 128GB SSD,Intel atom cpu, 3G, WiFi, HDMI-utgång, USB-port, kör Windows 7 man kommer att få 4-6 timmars spelande på ett fullt batteri.Razer utlovar dock att på de populäraste spelen kommer den att klara att leverera upp till 30/Fps ..

Vad tycker ni..?

Jag längtar redan..

Källor.Wikepedia.org,razerswitchblade.com,youtube.se och engadget.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läste du eller ens kollade på videorna?

"Razer har visat upp en bärbar speldator"

Datorn ska klara spel som minecraft och wow, det är inget du spelar på en mobil.

Jo jag läste.. Syftade på att skärmen är väldigt liten och man håller den i händerna, precis som en telefon. Jag vill ha stor skärm, stort tangentbord, stor musmatta, trådbunden mus, 5.1 ljud och headset när jag spelar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...