Harold Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Jag är på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Jag är på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Hittills fixat på servern; WorldGuard (antigrief) iConomy (Betalningssystem, valuta.) Automatiserade shoppar Chestlock Logg (Skriver ner allt som händer på servern) Det går framåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Anticreeper pluginet då?? Ganska störande när de exploderar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Det är fixat med WorldGuard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Det är fixat med WorldGuard.Aha okey ;) När tror du att servern är uppe 'om de blir nå'? :) Vill så helst som möjligt att den kommer upp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Jag vet inte riktigt, håller på att göra delarna av staden just nu i MinecraftEdit. Och jag vet inte när jag kan börja använda serverdatorn fullt ut, tills dess kan jag hosta på min vanliga dator iofs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 (redigerat) Jag vet inte riktigt, håller på att göra delarna av staden just nu i MinecraftEdit. Och jag vet inte när jag kan börja använda serverdatorn fullt ut, tills dess kan jag hosta på min vanliga dator iofs.Du, jag har en värld om du vill ha.Kan du kolla iaf :) Namnet är nybo city, men du kan byta :P http://www.mediafire.com/?vckbl93brq6rb1q Edit: Ojsan, såg att jag hade byggt lite grann... Redigerat 14 Augusti 2011 av JJespeRR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Jag ska kolla på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Är gärna med och bygger staden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Är gärna med och bygger. Vet dock att det kan vara sådär att skriva officiell då inte admin har något att göra med den. Vet att det inte vart så poppis på andra sidor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Är gärna med och bygger. Vet dock att det kan vara sådär att skriva officiell då inte admin har något att göra med den. Vet att det inte vart så poppis på andra sidor.Mer reklam för fuska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg