MentalogisT Skrivet 14 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Det är oklart när jag behöver hjälp med staden, men just nu ser det ut att inte behövas. Återkommer snarast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 ok detta låter lysande! Men om hjälp behövs så hjälper jag gärna till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Jag är lätt på att joina, speciellt om det är en RP server! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 (redigerat) Jag ogillar att folk kallar det en RP server när vad de syftar på inte alls är RP. På en riktigt rp server går du in i en karaktär du skapar för dig själv och lever som den i minecraft världen. Det ni snackar om är vanlig multiplayer survival, man skaffar saker legit. Bara för att man slänger in ett plot och ekonomi system blir det inte en RP server. Redigerat 15 Augusti 2011 av Demopan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Det har du rätt i, ändrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Jag ogillar att folk kallar det en RP server när vad de syftar på inte alls är RP. På en riktigt rp server går du in i en karaktär du skapar för dig själv och lever som den i minecraft världen. Det ni snackar om är vanlig multiplayer survival, man skaffar saker legit.Bara för att man slänger in ett plot och ekonomi system blir det inte en RP server.Jag menar en riktig RP server som man går in i karaktär med, men vill inte behöva leka alv och skit bara RP:a i Minecraft världen. Måste inte pågå något speciellt bara vara i karaktär och så när man spelar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Jag har en ide om att det kan finnas t.ex Jobb på servern? Alltså det behöver inte vara nått plugin men bara lite kul att ha en grupp som tex jobbar typ som Trähuggare eller nått. P.S det är bara en ide om ni inte gillar den så bara ignorera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Jag är med, oavsett vilken typ av server. Spelar Minecraft som en dåre på min egna server så varför inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Hur blir det med detta nurå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Det flyter på bra, har fixat de första bostadsområdena nu. Även ett torg. Men jag ska inte fixa för mycket själv för man ska kunna bidra till staden själv :) Så som det ser ut nu så ska servern kanske vara uppe inom 2dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 bra bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Trevligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg