JJespeRR Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Fan ja som börjar skolan om 2 dagar :P :yucky: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Vill ha med mig en hjälpadmin, som kan hjälpa till att sälja tomtar och hålla allmän ordning på servern. Om du är intresserad skicka ett PM med följande; Ålder: Hur länge jag kan vara online: Varför just jag ska vara hjälpadmin: Och servern kan nog redan öppnas imorgon. Så skynda med applikationer! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 (redigerat) [EDIT] fail. Redigerat 16 Augusti 2011 av jerka00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frasse95 Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 kommer man typ kunna betala för saker med t.ex fuskamynt och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Ålder: 11, men ser mig själv som hyfsat mogen.Hur länge jag kan vara online: Nu när skolan börjar, från ~15 till 20.Varför just jag ska vara hjälpadmin: För jag har varit admin på ~10 olika servrar, så jag kan kommandon, etc etc.Om man inte kan läsa instruktioner bör man nog inte vara admin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 kommer man typ kunna betala för saker med t.ex fuskamynt och såntSom det ser ut nu ja, man ska kunna betala FM och få ingamepengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Om man inte kan läsa instruktioner bör man nog inte vara admin.Jag är smart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Uppdaterat förstaposten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frasse95 Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 jag är som sagt väldigt ny till minecraft vad menas med att greifa och nice att du fått igång servern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Jag vill vara med på Whitelist IGN: juniorjesper :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 (redigerat) Skriv upp mig på whitelist! DJMan17 jag är som sagt väldigt ny till minecraft vad menas med att greifa och nice att du fått igång servernGriefa är att man förstör saker bara för att jävlas med andra, t.ex lägga en dynamit i någons hus som denne har byggt på i x antal timmar. Redigerat 17 Augusti 2011 av Bart1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Ni är addade till servern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg