Nissebils Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Tycker Derf borde ge JJespeRR en till chans, flyga är inte så farligt. Och om det var hanns bror borde han definitivt få en andra chans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 IGN:ralle97 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Jag vill ha svar på min hjälpadmin ansökan! Förresten jag tycker att 10 gul = 2$ är lite mke typ jag tkr 1guld 0.50$ eller? det tar ett tag att få råd med en större tomt om man bara får 2$ för 10 guld! och kanske köper liiiiite FM för att får dollar men ändå, tänk på dom som inte vill köpa FM då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Jag har precis lagt in lite nya sätt som du kan tjäna pengar på. Varje timma (Som du är inloggad) får du 1$. Samt kan man göra quests som man får från en NPC som varierar mellan 0,20$ och 5$. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 okej derf, vad bra, jag e Linkoii ingame BTW men sne vill jag köpa lite dollar med fm, kan du adda min skype? linustw10 bara tillfälligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Det är bara att skicka FM till mig så ger jag dig dollarsumman ingame. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Enligt vissa online får man använda moddet "Freerunners mod" som gör att man kan klättra tre block. Är det tillåtet och varför just det hacket då det står klart och tydligt att hacks inte är tillåtna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Lägg till mig i whitelist Raeven :) IGN: Kuddie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Enligt vissa online får man använda moddet "Freerunners mod" som gör att man kan klättra tre block. Är det tillåtet och varför just det hacket då det står klart och tydligt att hacks inte är tillåtna.Det är fortfarande inget hack. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Det är fortfarande inget hack. ^_^Då det inte är något som är installerat på servern så är det enligt mig ett hack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Jag har bestämt NU att freerunner mod INTE är tillåtet, då man kan klättra MER än tre block. Så ser jag något i stil med freerunner nu så blir den banhammer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Ign:Vickr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg