Bart1 Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Hejsan! Jag skulle vilja uppgradera min dator med mera ram minne Just nu så har jag endast 2 GB jag vill isåfall minst ha 4 GB kan någon hjälpa mig att välja ut de/det rätta ram minnet/minnena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Nu kan jag inte hjälpa dig med ram-minnet men jag tror nog att det skulle hjälpa om du skulle sagt vad det är för dator du har. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 16 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 ok.. jag trodde inte att datorns prestanda spelade roll för köp av ram minne. Processor: Anthlon 64 X2 Dual Core Processor 4800+ 2.50 GHz Grafikkort: Nvidia Geforce GT 8600 sen ram minne på 2GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Hela datorn tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Får jag fråga vad du ska göra som kräver mer ramminne? Eftersom att resten av datorn inte heller är bra så tror jag inte att du skulle märka någon speciell skillnad av att uppgradera RAM-minnet. Jag hade satsat på att spara ihop mer pengar och köpa ny dator istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Hela datorn tack.Moderkort och nuvarande RAM-minne räcker faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 16 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 ok sorry.. hur ser jag mitt moderkorts namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 ok sorry.. hur ser jag mitt moderkorts namn?Cpuid. - CpuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 17 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 (redigerat) Huh? Cpuid Cpuz vad menar du? Redigerat 17 Augusti 2011 av Bart1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Det är program, ladda ner ett av dem. Om du har kvar information om datorköpet (typ kvitto) borde det stå där annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 17 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 nepp inget kvitto tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Varsogod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.