Draghguggwhor Skrivet 16 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2012 Typ klar med mitt skrivbord, måste bara fixa tint panelen lite mer transparent och fixa lite mer med conky. http://i.imgur.com/O92yL.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asfdsadfsadfs Skrivet 16 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2012 Typ klar med mitt skrivbord, måste bara fixa tint panelen lite mer transparent och fixa lite mer med conky. http://i.imgur.com/O92yL.jpg800MHZ processor :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 16 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2012 800MHZ processor :oDatorn är nån skitlaptop som har några år på nacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juph Skrivet 21 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2012 (redigerat) Edit; Oops Redigerat 21 Juni 2012 av Juph Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 21 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2012 Edit; OopsJag tyckte den var onödigt liten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juph Skrivet 22 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2012 Jag tyckte den var onödigt liten?Haha, ja det blev lite fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2012 (redigerat) Edit; OopsJag tyckte den var onödigt liten? Snygg bakgrundsbild :) jag gillar den :) :rolleyes: Du har Rocketdock?Tyckte den var rätt okej i storlek. tog dock lite tid att ladda, 14 MB? Och min webbläsare storknade, hade dock ganska mycket med fönster uppe. ont: kommer inte nu på den sidan jag brukar ladda upp i från. senare. Redigerat 22 Juni 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2012 Snälla sluta citera gigantiska bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 (redigerat) Har Widgets pga Alltid överst. Redigerat 24 Juni 2012 av JJespeRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trafikljus Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Snälla sluta citera gigantiska bilder.This, sitter på 1Mbit och håller på att bli tokig på detta :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 25 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2012 This, sitter på 1Mbit och håller på att bli tokig på detta :angry:Och sen är det webs.com som hostar bilden med så det är ju kass bandbredd på typ 40 kbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.