Hoppa till innehåll

Hjälp Med Konsolval!


mansgamercod
 Dela

Rekommendera inlägg

tja! jag har ett wii och har tänkt att köpa mw3 när det kommer ut , men jag vill inte ha det till wii för grafiken suger , så vad tycker ni? xbox360 eller ps3? eller ska jag spara en lång tid och köpa xbox 720 / ps4 när det kommer ut? eller ska jag köpa ett xbox 360 nu med mw2 till det och köpa mw3 sen?

 

 

 

HUR MYCKET KOSTAR XBOX LIVE?

 

snälla säg vad ny tycker är bra / dåligt med ps3 / xbox360. tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xbox live kostar 56,50 eller 59 kr för en månad... jag kommer inte ihåg men det ät värt det! Köp ett Xbox 360 enligt mig ;)

 

Xbox 360 bra saker:

Mindre hackers (förutom Gamerscore moddare).

Bättre spel än ps3..( t,ex: Halo <3 )

Bättre Grafik än Ps3... (jag har ps3 och xbox 360 och jag har testat båda på samma tv.)

 

Redigerat av FlyawayChief
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har också ett 360 och jag skulle vilja formulera om det.

 

Xbox live kostar 56,50 eller 59 kr för en månad... jag kommer inte ihåg men det är INTE värt det! Köp INTE ett Xbox 360 enligt mig

 

Xbox 360 DÅLIGA saker:

Mindre hackers (förutom Gamerscore moddare) = Mycket svårare att flasha och göra back ups

Bättre spel än ps3..( t,ex: Halo <3 ) = Dvs Halo är det enda som inte finns på PS3 också

Bättre Grafik än Ps3... (jag har ps3 och xbox 360 och jag har testat båda på samma tv.) = Nej det är det absolut inte eftersom att PS3 har högre upplösning (Full HD). PS3 har även blu ray spelare.

 

Alltså, om du inte fullkomligt ääääääälskar Halo, köp PS3!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Annars kan du ju köpa det till din dator, då behöver du inte köpa en ny konsol. Det är också roligt, om din dator klarar av MW3 förstås.

Om du nu bara vill ha det till TV-spel, tycker jag att du ska vänta och köpa Xbox 720/ PS4 när det kommer ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tja! jag har ett wii och har tänkt att köpa mw3 när det kommer ut , men jag vill inte ha det till wii för grafiken suger , så vad tycker ni? xbox360 eller ps3? eller ska jag spara en lång tid och köpa xbox 720 / ps4 när det kommer ut? eller ska jag köpa ett xbox 360 nu med mw2 till det och köpa mw3 sen?

 

 

 

HUR MYCKET KOSTAR XBOX LIVE?

 

snälla säg vad ny tycker är bra / dåligt med ps3 / xbox360. tack!

Vad xboxlive kostar per månad är ju lite olika, speciallet om man jämför 3 månaders med 12 månaders

 

12månaders = 50kr per månad

3månaders = ung. 68kr per månad.

 

Själv skaffade jag 12 månaders på Tradera för 350kr = 30kr per månad :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xbox 360 bra saker:

Mindre hackers (förutom Gamerscore moddare).

Bättre spel än ps3..( t,ex: Halo <3 )

Bättre Grafik än Ps3... (jag har ps3 och xbox 360 och jag har testat båda på samma tv.)

Mindre hackers är det inte. Någonsin spelat COD4 på 360 nu? Folk som är under banan och ovanför banan?

Bättre spel, det är en smaksak.

Bättre grafik: Ja, på vissa spel.

 

 

 

 

Och ja, köp 360't nu, ingen idé att vänta på PS4/Xbox720. (om dem nu ens kommer ut.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså ps3 ofc. jag hade xbox förut och grafik mässigt äre ingen skilnad. och en gamer skulle föredra ps3, mycke mer hi tech. om man börjar med kontrollen, upplandningsbart bateri, motion sensor, styr spakarna är inte sega som på ett 360 och sen så har ju ps3 bluetouth så mycke bättre headsets än 360. sen i playstation store har du kr och handlar med och inte några konstiga poäng.sen det bästa det är gratis att spela online. och ofta det är mer hackers på ps3 jag har aldrig kommit in i en hackad srv. så nää inte xbox ftw utan ps3 ftw

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså ps3 ofc. jag hade xbox förut och grafik mässigt äre ingen skilnad. och en gamer skulle föredra ps3, mycke mer hi tech. om man börjar med kontrollen, upplandningsbart bateri, motion sensor, styr spakarna är inte sega som på ett 360 och sen så har ju ps3 bluetouth så mycke bättre headsets än 360. sen i playstation store har du kr och handlar med och inte några konstiga poäng.sen det bästa det är gratis att spela online. och ofta det är mer hackers på ps3 jag har aldrig kommit in i en hackad srv. så nää inte xbox ftw utan ps3 ftw

NEJ, NEJ OCH ÅTER NEJ.

PS3 Mikrofoner brusar och låter illa, medans xboxmickar är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...