KuroKaktus Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Fråga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Gillar du manga mån tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Kommer du posta en video där du löser 7x7x7? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Gillar du manga mån tro?Ja, väldigt mycket. Kommer du posta en video där du löser 7x7x7?Kanske någon gång, jag är inte så snabb på att lösa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Hur lång tid tar det för dig att lösa den? Börjar du i skolan idag? Om ja, varför sitter du vid datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Kanske 40minuter. Nej. Sitta vid datorn skulle jag nog gjort om jag började, för jag gör mina skoluppgifter på dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Anser du att jag är världens mest awesome person? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Förutom Japan, vilket land skulle du säga du tycker är mest intressant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 (redigerat) Förutom Japan, vilket land skulle du säga du tycker är mest intressant?SydKorea.Gillar ju starcraft så :) Redigerat 22 Augusti 2011 av Kaktuskun Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Din längd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Din längd? ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.