Musten Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Nåt sånt minns jag inte o_O Jag hade bara konton för Deni, katt & jag, alla andra kunde komma in bara de hade IPn till KGvent, som jag så fint hostade och styrde. Varför flyttar du inte din hunter tillbaka till The Maelstrom och raidar?Det var för att hennes WoW-gubbe hette Svampers, sen vet jag inte hur det utvecklades till att hon kallades Svampen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Would you hit that ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 22 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Varför flyttar du inte din hunter tillbaka till The Maelstrom och raidar? För att jag dels inte har tillräckligt med pengar, och dels för att jag inte vet om jag har tid för det längre =/ Would you hit that ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Har du bild på din pojkvän? ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 22 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Har du bild på din pojkvän? ;| Vill inte posta bild på han här igentligen, men kan fråga honom imorgon om det är okej. Men känns onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Hur bra är din hunter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 23 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Hur bra är din hunter?Rätt dålig nu för tiden :) Fungerar om ett museum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Vilken linje går du på gymnasiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Var bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 23 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Var bor du? Solna för tillfället. Har flyttat ca 10 ggr i mitt liv. Vilken linje går du på gymnasiet?Har gått om ett år. Så börjar 9:an nu :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Varför fick du gå om? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Hatar du Alliance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.