Svampen2 Skrivet 23 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Varför fick du gå om? :oLång historia, var för att det dampa när jag flytta och sånt. Men jag har verkligen inga problem med skolan annars, allt är överdrivet lätt. Och jag hatar inte alliance men föredrar horde :3 Kan inte spela alliance på en pvp server av nån anledning dock, känns fel xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Varför är du inte med i KGmsn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Gillar du svamp? Isåfall vilken sort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Kan du tänka dig att käka en psykedelisk svamp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Vad tycker du om Paint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Vill du ha 3 WoW guest pass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 24 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2011 (redigerat) Varför är du inte med i KGmsn? Ingen aning faktiskt, tror det är för att jag inte fattar hur msn funkar nu för tiden. och är aldrig inne =/ Vad tycker du om Paint? Paint är ett kul tidsfördriv och vissa kan faktiskt göra riktigt fina grejer i paint :D Vill du ha 3 WoW guest pass?Varför skulle jag vilja det när jag har 2 wow accs som en har speltid på och kan göra gratis konton själv om jag ville det? Redigerat 24 Augusti 2011 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2011 Skulle du kunna tänka dig att joina KGmsn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2011 Använder du smink? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2011 Är ditt hår rakt eller krulligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2011 Gillar du pikant lukt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 24 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2011 Skulle du kunna tänka dig att joina KGmsn? Skulle vara kul. Men jag är rätt lat. Är ditt hår rakt eller krulligt? Något mittimellan eller nåt... Vet inte. Inte rakt eller krulligt xD Gillar du pikant lukt?Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.