Proccito Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Om det är jätte grisigt så måste det finnas ett annat bord som är finare?Värsta i-landsproblemet jag har hört.Notera att jag sa grisigt, och inte grisigast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Min leksaksgroda var dyr D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Fjortisar och andra ungdomar som spelar upp musik högt i tunnelbanan, och de har jättedålig musik smak, ofta autotune-pop typ: I put my hands up in the air sometimes, screaming eiiiiooooooo. Usch, nej, fy, blä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Folk som inte respekterar andra personers musiksmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Folk som inte respekterar andra personers musiksmak.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptio Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 (redigerat) Att Layton tror att en debatt endast ska utgå från åsikter snarare än fakta. Samt bronies, FAN VAD JAG HATAR DEM. Redigerat 1 Oktober 2011 av Raptio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Jag startar alltid minecraft via terminalen (cmd) och det står inte mycket mer vid krash än att Java runtime blablabla has stopped working... Krashar efter typ 20 minuters spelande skulle jag tippa på, bara fryser och så måste jag trycka på Ctrl + Alt + Delete >:/ Sitter och funderar på om det inte är min nya Zeppelin mod som gör det, installerade 64-bit java och den modden samtidigt nämligen :P Samt bronies, FAN VAD JAG HATAR DEM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Då låter det som ett fel i java, inte minecraft. En mod borde inte kunna orsaka det tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Att BF3 Beta laggar -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 (redigerat) Att BF3 Beta laggar -.-Inte för mig :3 EDIT: Tror detta inlägg gjorde mig till elitefuskare. Redigerat 1 Oktober 2011 av Kaktuskun Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Att BF3 Beta laggar -.-Jävlars vilken dålig dator du måste ha, har en polare som klarar BF3 på högsta med ett några åt gammalt graffe :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 -.- Smileyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.