Klayett Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Hoppas fan inte att det är det nya YouTube som kommer till Xbox 360, för då ******!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Att jag är så förbannad cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 wtf?ramlade, fick en järn grej i baken och blev nästan av med halva skinkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 8 December 2011 Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 När en kille i min skola säger att han är på grym på spel, men vilket han inte är och när han förlorar så ragerar han som satan och skyller på att vi hackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 8 December 2011 Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 Att jag inte fixat prao än och det ska lämnas in... imorgon. Jag hatar detta. VARFÖR existerar denna löjliga prao-grej? Jag vill vara i skolan som vanligt, inte trixa och fixa med äckliga förändringar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 December 2011 Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 När man inte fattar Kemin och folk inte kan hjälpa till :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2011 Att vi bara kommer ha 1 engelskalektion till innan jullovet och engelska råkar vara det roligaste ämnet i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 9 December 2011 Rapport Dela Skrivet 9 December 2011 (redigerat) Folk som spelar Impossible Game i bussen kl 7 på morgonen, alltid högsta volym också. Om de nu tvunget måste spela, förlora inte hela tiden då. Redigerat 9 December 2011 av AR234Blitz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 December 2011 Rapport Dela Skrivet 9 December 2011 När inte folk respekterar att jag inte vill festa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 December 2011 Rapport Dela Skrivet 9 December 2011 Att vi bara kommer ha 1 engelskalektion till innan jullovet och engelska råkar vara det roligaste ämnet i skolan.Vad har du valt för linje om du tycker engelska är roligast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2011 Vad har du valt för linje om du tycker engelska är roligast?Vård och omsorg, funderar dock på att byta till teknik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 När föräldrarna sover under så man inte kan träna jumpstyle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.