OpeningTitles Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 (redigerat) Att man inte kan spola tillbaka tiden t.ex till: 2007-08 :'( Good Times Redigerat 8 Januari 2012 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 (redigerat) Att man inte kan spola tillbaka tiden t.ex till: 2007-08 :'( Good TimesJag hade en lucid dröm att det var 2006 för några kvällar sen. Kändes nostalgiskt på ett sätt. Vad var det som var så bra då du säger? Redigerat 8 Januari 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 (redigerat) Jag hade det bra i Linköping när jag bodde där. Min mammas kompis familj är ganska roliga att hänga med. ( Det var dem jag skulle käka med ) Jag hade fler kompisar där än här i Vallentuna. Redigerat 8 Januari 2012 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Att inte kunna sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Att inte en enda snöflinga har fallit här är lite synd..Detta, jävla sydsverige. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Detta, jävla sydsverige. :(jo, samma här.När jag var hemma så var frost det närmaste snö jag kunde komma.Åker till Kiruna, och här är det upp till midjan. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 När den äckliga snön kommer precis innan skolan börjar igen så man måste gå igenom den på väg till bussen. Kunde den inte kommit under lovet när jag ändå var inne hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Skola imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 När plogen tar bort snön från vägen, och lägger den där folk går för att ha kortare väg till skolan -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Skola imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Skola imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Snö. Helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.