KuroKaktus Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Sluta med att använda anabola så ska du se att det ger sig :> När man ska laga mat för att sedan märka att det inte finns något att laga.Värre är att börja laga mat och komma på att man inte har alla ingredienser hemma.(Dock brukar jag kolla det innan jag börjar laga.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 (redigerat) 11 984 25036 205m22 464 coinsORKA. Mitt e nog ~198 000! Stör mig även på att det är äckelväder utomhus nu. Höstväder känns rätt b i januari kan en tycka. Även att chailatteprylsen är slut så jag ej kan brygga det på ett tag! EDIT; Korrekt rekord; 207 1302655m547 coins känner mig bra.. Redigerat 12 Januari 2012 av Johnossi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 ORKA. Mitt e nog ~198 000! Stör mig även på att det är äckelväder utomhus nu. Höstväder känns rätt b i januari kan en tycka. Även att chailatteprylsen är slut så jag ej kan brygga det på ett tag! EDIT; Korrekt rekord; 207 1302655m547 coins känner mig bra..Sopa.. Att min Iron.lady musmatta börjar bli smutsig. ]: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 När datorn distraherar mig från att plugga kemi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 "You have been permanently banned from all boards for the following reason: cp Your ban was filed on October 18th, 2011. This ban will not expire. According to our server, your IP is: 33.2.3.3.2.3 The name you were posting with was Anonymous. Your appeal was reviewed and denied. You may not appeal this ban again." Nej, jag har inte postat överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Du har antagligen dynamisk IP och lyckats få en som de bannat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 När man har en fin minecraft värld, som man råkar radera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 "You cannot fast travel when enemies are nearby" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 "You have been permanently banned from all boards for the following reason: cpYour ban was filed on October 18th, 2011. This ban will not expire.According to our server, your IP is: 33.2.3.3.2.3 The name you were posting with was Anonymous.Your appeal was reviewed and denied. You may not appeal this ban again."Nej, jag har inte postat överhuvudtaget.Pedo. Min so-lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Nötterna som ständigt skriver statusar eller kommenterar i stil med "kvinnans plats är i köket" and so on i alla möjliga varianter och former. Jag blir fly förbannad varje gång, det är ej ens kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Nötterna som ständigt skriver statusar eller kommenterar i stil med "kvinnans plats är i köket" and so on i alla möjliga varianter och former. Jag blir fly förbannad varje gång, det är ej ens kul!Eller på Youtube kommentarerna när någon tjej laddar upp en film. "thats a wierd lookin kitchen xD""lol at least she was in the kitchen xDDDD" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Blir riktigt jävla PK när jag ser sånt. Ex; brud laddar upp bild på sig när hon är utomhus vid en sjö eller bara i en trädgård. Följande fem kommentarer är snarlika: "Dålig stil av din pappa att släppa dig så långt ifrån köket :s" Piss off you lot! OnT: Morgondagens schema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.