Guggo Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Jag har MVG i svenska, så taaast hombre.Det märks inte. :medieval: OnT: Att registret i min kursbok är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 (redigerat) Nexon. Redigerat 13 Januari 2012 av Demopan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Jag har MVG i svenska, så taaast hombre. Ont, moralkärringar som rättar ens stavning, sluta med det.Men herregud Charlie, det skrivs "OnT" inte "Ont". OnT: Jag råkade klippa mina fingernaglar för korta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 (redigerat) Snälla, det stavas "dem". Och de är dina föräldrar, klart som fan du ska bry dig. Ont, att jag inte har någon pågenlimpa hemma ;/nä, föräldrarna bor 100mil från mig.bor på internatskola och jag respekterar och älskar mina föräldrar mer än allt annat, och även om dom sätter upp regler, följer jag dom, om dom inte är hel åt pipan. Redigerat 13 Januari 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Men herregud Charlie, det skrivs "OnT" inte "Ont".Jag tror inte att det finns officiellt bestämt nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 (redigerat) Jag har MVG i svenska, så taaast hombre. Ont, moralkärringar som rättar ens stavning, sluta med det.du rättade min grammatik, imo är det värre. edit: alla svenska lärare jag haft har sagt att man aldrig börjar en mening med "och", enbart i vissa sällsynta undantag Redigerat 13 Januari 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 (redigerat) Jag tror inte att det finns officiellt bestämt nånstans.Jag tänkte bara vara lite ironisk. Edit: När man rekommenderar ett spel till någon och dom frågar "Vad går det ut på?". Redigerat 13 Januari 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Jag tror inte att det finns officiellt bestämt nånstans.Skall vi vara riktigt petiga så skall man versalisera förkortningar om de inte går att uttala som ord (UN, IFK, USA), varför "OnT" kan anses mer korrekt än "Ont". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 du rättade min grammatik, imo är det värre. edit: alla svenska lärare jag haft har sagt att man aldrig börjar en mening med "och", enbart i vissa sällsynta undantagEn särskrivning av detta slag. Vet inte om jag ska skratta eller gråta men min reaktion blev faktiskt: HAHA. Irriterar mig på sådana saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2012 En särskrivning av detta slag. Vet inte om jag ska skratta eller gråta men min reaktion blev faktiskt: HAHA. Irriterar mig på sådana saker.ska tänka på det till nästa gång ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2012 Tänk då även på att det egentligen heter svensklärare, inte svenskalärare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2012 Tänk då även på att det egentligen heter svensklärare, inte svenskalärare!så det är "svensklärare" i skriftligt och "svenskalärare" i tal?eller är det samma på båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.