Escain Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Skrivet 2 Februari 2012 GAME + Posten.Nu hatar jag dem ännu mer för att jag får en söndermisshandlad FFXIII-2 crystal edition låda pga Game inte kan packa sina egna lådor till sina egna butiker och posten är värdelösa! GAH! Citera
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Skrivet 2 Februari 2012 Att jag glömde att koppla in mina HDDs när jag plockade ihop datorn, och orkar inte koppla in dom >_> Citera
Proccito Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Skrivet 3 Februari 2012 När det är kallt och det är sol när det ska vara molnigt. Citera
WASD Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Skrivet 5 Februari 2012 Utvecklare som inte följer standarder. Citera
Guggo Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Skrivet 6 Februari 2012 Cyklister som tror de är bilister. Citera
360Xbox Skrivet 6 Februari 2012 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2012 (redigerat) Att det tog 30 minuter för mig att klippa ut min avatar från originalbilden och göra bakgrunden transparent i Photoshop. Men nu vet jag i alla fall hur jag hur man ska göra till nästa gång. Redigerat 6 Februari 2012 av 360Xbox Citera
Draghguggwhor Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Skrivet 6 Februari 2012 Att det är så jävla kallt ute. Citera
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Skrivet 6 Februari 2012 Att det tog 30 minuter för mig att klippa ut min avatar från originalbilden och göra bakgrunden transparent i Photoshop.Men nu vet jag i alla fall hur jag hur man ska göra till nästa gång.Du råkar inte ha orginal bilden kvar / länken till den? :3 OnTopic:Att jag har ont om pengar, och är i stort behov av en ny telefon, samt att ett nytt chassi inte vore helt fel... Citera
WASD Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Skrivet 6 Februari 2012 Att alla "måste" ha mer prylar hela tiden. Citera
360Xbox Skrivet 6 Februari 2012 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2012 (redigerat) Du råkar inte ha orginal bilden kvar / länken till den? :3Skickat PM OnT: Att när jag sparar bilder som redan har transparenta bakgrunder så blir bakgrunden inte transparent i Photoshop när jag öppnar den. EDIT: Problem solved Redigerat 6 Februari 2012 av 360Xbox Citera
WASD Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Skrivet 6 Februari 2012 När man trycker på Download så kommer man till en annan sida där det står "Your download will start in 5 seconds". Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.