Draghguggwhor Skrivet 15 April 2012 Rapport Dela Skrivet 15 April 2012 Att jag måste skaffa praoplats och inte har den minsta aning vart jag ska fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 April 2012 Rapport Dela Skrivet 15 April 2012 Problemen som windows skulle kunna ha nåt med att göra var ju dock det med USBn, annat var det inget windows relaterat, tror ditt hat mot windows är lite väl stort bara :PDet är möjligt men om alla felen du skrev skedde på en windowsdator är det ju relaterat till det på ett eller annat sätt. BSOD betyder att windows crashar, på grund av dålig kod. Precis som när vanliga program crashar oftast på grund av sin egen kod. Det händer något som inte programmet/OSet är programmerat att klara av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 April 2012 Rapport Dela Skrivet 15 April 2012 Att min dator fryser sig, och jag vet inte felet, så jag vet inte vad jag ska göra åt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 April 2012 Rapport Dela Skrivet 15 April 2012 Att min dator fryser sig, och jag vet inte felet, så jag vet inte vad jag ska göra åt det.Jag vet felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 15 April 2012 Rapport Dela Skrivet 15 April 2012 Att jag inte lyckas avdela /home till en egen partion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 April 2012 Rapport Dela Skrivet 15 April 2012 Att jag inte lyckas avdela /home till en egen partion.Det kan jag också fixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 15 April 2012 Rapport Dela Skrivet 15 April 2012 Det kan jag också fixa.Du skulle inte kunnat tänka dig att säga hur? :) Vet typ hur man gör men det verkar inte vilja funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 April 2012 Rapport Dela Skrivet 15 April 2012 Finns säkert bra guider. Lägg din hemmapp direkt på en annan partition och montera den som /home i fstab. Denna ser väl bra ut: https://help.ubuntu.com/community/Partitioning/Home/Moving Man kan också ändra vilken hemmapp en användare har. Så du kan sätta /media/annan_partition/rawr som din hemmapp och kopiera alla filer dit. Måste inte vara /home, det är bara en standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 16 April 2012 Rapport Dela Skrivet 16 April 2012 Att alla ställen jag frågar på efter prao säger nej :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 April 2012 Rapport Dela Skrivet 16 April 2012 Att alla ställen jag frågar på efter prao säger nej :(Du kan få praoa hos mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 16 April 2012 Rapport Dela Skrivet 16 April 2012 Du kan få praoa hos mig.Jamen visst inte så längt till göteborg från där jag bor bara cirka 50 mil tar jag på en dag. Skämt åsido men jag har fixat prao nuså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 19 April 2012 Rapport Dela Skrivet 19 April 2012 Folk som tror dom är coola när dom skadar sig själva. :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.