Juph Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 Draghon.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 Att man blir irriterad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 (redigerat) När jag bara kan en vers eller mening från en låt och sjunger den om och om igen. Jag har sjungit "And it's not a cry you can hear at night, it's not somebody who's seen the light, it's a cold and it's a broken hallelujah" så många gånger nu när jag var på väg till praktiken för det var den enda meningen jag kunde från "Hallelujah" även fast jag läste igenom låten flera gånger. Redigerat 28 Maj 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 30 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 Dryga macho-idioter som tror dom är något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 När ens undermedvetna vet om mer saker än man tänker sig och lyckas ge en mardrömmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 30 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 Mitt högerknä som är helt cp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 30 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 Att jag har slatters(ingen aning hur det stavas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 Skrikande ungar i affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2012 Att VEVO censurerar ord som "panties" och "drunk" i Everywhere I Go. Seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 9gag:ers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Att mina Radiohead-tröjor som jag har beställt från waste.uk.com inte har kommit än, beställde dom i söndags så tycker att dom borde komma någon gång nästa vecka iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 3 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2012 Gäster som har jobbiga barn med sig som luktar bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.