Organism Skrivet 7 April 2012 Rapport Dela Skrivet 7 April 2012 Pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 April 2012 Rapport Dela Skrivet 7 April 2012 Det stör faktiskt inte mig. Dock har kameraknappen på mobilen verkat gå sönder så jag kan inte ta kort.Tar du kort på dagisklasser? :cry: OnT: Att man inte kommer få en lugn stund det här lovet, eftersom man måste skriva ett talmanus inför svensknationella som är dagen lovet slutar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2012 Folk som postar sån här skit på Facebook irriterar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 7 April 2012 Rapport Dela Skrivet 7 April 2012 Folk som postar sån här skit på Facebook irriterar mig.This, så jäääävla trött på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2012 Jag hatar indiespel eftersom 99% av dom är bara värdelösa 2d platformspel. (Super Meat Boy är för den delen ett fantastiskt spel) Jag hatar också Notch och jag tycker att han bara hade extremt tur med Minecraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 Jag hatar också Notch och jag tycker att han bara hade extremt tur med Minecraft.Hej Jante! Varför hatar du Notch? Vad har han gjort dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 Tar du kort på dagisklasser? :cry:Haha nej, det var helt orelaterat :P Märker nu efteråt att det lät som de hängde ihop. Jag hatar indiespel eftersom 99% av dom är bara värdelösa 2d platformspel. (Super Meat Boy är för den delen ett fantastiskt spel)Prova WASD 3D. Det är i 3D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 Att ubuntu inte vill låta mig installera java :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 Att ubuntu inte vill låta mig installera java :(Det går att lösa :) Har du googlat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 När folk kommenterar +1 på Facebook. :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 Några killar i min klass som tycker att de är riktigt "coola" när de pajar bläckpennor och sen petar på andra så de blir helt bläckiga. Kläderna kan ju paja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 Några killar i min klass som tycker att de är riktigt "coola" när de pajar bläckpennor och sen petar på andra så de blir helt bläckiga. Kläderna kan ju paja!Hur gammal är du? Mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.