Gäst KawaiiNek0 Skrivet 13 April 2012 Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 Tror det går att köra med ändå så länge du har bra kylning eller inte gör nåt krävande. Vilket en OS installation kanske är. Har du ingen affär i närheten som säljer kylpasta annars?Jo det har jag, men när jag kom på felet hade alla stängt :PSka köpa idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 13 April 2012 Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 att alla mina kalsonger är i tvätten :c Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 13 April 2012 Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 Min must är slut :verymad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 April 2012 Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 Att kaffet är för varmt :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 13 April 2012 Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 Folk under 13 som har facebook och skryter om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 April 2012 Rapport Dela Skrivet 14 April 2012 Det är snöar som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 14 April 2012 Rapport Dela Skrivet 14 April 2012 Mitt 9gag hat bara växer och växer.Hur kan det irritera dig att ditt hat växer?Men jag tycker också att 9gag är bajs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 14 April 2012 Rapport Dela Skrivet 14 April 2012 Folk under 13 som har facebook och skryter om det.Du är själv en av dem?.. Hur kan det irritera dig att ditt hat växer?Men jag tycker också att 9gag är bajsSmartass. Jag irriterar mig på mig själv, standard yao. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 14 April 2012 Rapport Dela Skrivet 14 April 2012 Du är själv en av dem?..Skulle jag skrivit det där om jag var det? Kort svar på den frågan, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
albin02 Skrivet 14 April 2012 Rapport Dela Skrivet 14 April 2012 Här kan ni skriva av saker som irriterar er. - Youtube's community: "thumb up if justin bieber sux lol xD" *och kommentarer har 1000000 tummen upp*- Folk som inte kan skilja på you're och your. Även their, there och they're. Det är verkligen inte så svårt.- Folk som tror att dom vet allt om japansk kultur och skit för dom ser anime.- Ungar som har spelat CoD och tror dom vet allt om vapen och militärer.- Ateister som tror dom är bättre än religösa personer, även religösa som tror dom är bättre än ateister.- Folk som låtsas vara höga eller fulla.- Användarnamn som "Xxsh4d0wsLaYeR539xX".- Activision- Dom flesta memes, over 9000, this is sparta, nyan cat. När folk "använder" dom IRL så får jag lust att slå någon. Etc.Håler med att folk inte vet :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 14 April 2012 Rapport Dela Skrivet 14 April 2012 Att mitt ljud helt plötsligt slutade fungera (på alla enheter), bilden blinkar till då och då, nästan alla program fryser till lite då och då samt att min nya SSD (till steamspel only) skapar BSODs >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 14 April 2012 Rapport Dela Skrivet 14 April 2012 Du är själv en av dem?..Du med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.