JJespeRR Skrivet 14 April 2012 Rapport Dela Skrivet 14 April 2012 Mopedkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 April 2012 Rapport Dela Skrivet 14 April 2012 Att mitt ljud helt plötsligt slutade fungera (på alla enheter), bilden blinkar till då och då, nästan alla program fryser till lite då och då samt att min nya SSD (till steamspel only) skapar BSODs >_>Windows kort sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 14 April 2012 Rapport Dela Skrivet 14 April 2012 Att min övre panel på skrivbordet är sjukt ful, medans min undre är sjukt snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 April 2012 Rapport Dela Skrivet 14 April 2012 Att min övre panel på skrivbordet är sjukt ful, medans min undre är sjukt snygg.Jag körde bara med en när jag hade ubuntu. Går att ta bort den övre och lägga 5 där nere eller 3 på sidan om man så vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 14 April 2012 Rapport Dela Skrivet 14 April 2012 Jag körde bara med en när jag hade ubuntu. Går att ta bort den övre och lägga 5 där nere eller 3 på sidan om man så vill.Kör iofs docky som nedre panel så det gör ju att den blir snyggare, men vill ha kvar min övre panel för att jag lätt ska kunna komma åt program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 14 April 2012 Rapport Dela Skrivet 14 April 2012 Windows kort sagt.Nope, var att jag körde en USB 1.0 enhet i en USB 3.0 port som inte var bakåtkompatibel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 April 2012 Rapport Dela Skrivet 14 April 2012 Nope, var att jag körde en USB 1.0 enhet i en USB 3.0 port som inte var bakåtkompatibel :PMen du skrev ju typ 5 olika saker. Och efter att ha googlat verkar alla USB standarder funka ihop med varandra och köra på den lägsta hastigheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 April 2012 Rapport Dela Skrivet 14 April 2012 Folk som inte håller löften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 15 April 2012 Rapport Dela Skrivet 15 April 2012 Men du skrev ju typ 5 olika saker. Och efter att ha googlat verkar alla USB standarder funka ihop med varandra och köra på den lägsta hastigheten.Problemen som windows skulle kunna ha nåt med att göra var ju dock det med USBn, annat var det inget windows relaterat, tror ditt hat mot windows är lite väl stort bara :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 15 April 2012 Rapport Dela Skrivet 15 April 2012 Du medSjälvklart? Jag får väl ändå trycka ner honom? Irriterar mig på att mina handikappade familjemedlemmar spammar musik kl 9 på morgonen, inavel hela högen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 15 April 2012 Rapport Dela Skrivet 15 April 2012 Att 9gag förstör alla roliga meme's :( Dagen dom förstör dolan kommer jag fan gråta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 April 2012 Rapport Dela Skrivet 15 April 2012 Folk som inte håller löften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.