Proccito Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Att jag, av ren vana, trycker på enter när jag quote:ar någon på fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 (redigerat) Att jag kommer att ha 4 veckors prao grej, börjar imorgon/idag. Redigerat 1 Maj 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 Att jag lägger mig kl 2, och sen vaknar 6.30 helt utvilad! Jag som gillar att sova bort halva dagen om jag är ledig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 (redigerat) Att jag lägger mig kl 2, och sen vaknar 6.30 helt utvilad! Jag som gillar att sova bort halva dagen om jag är ledig.Se det positivt, du kan göra mycket annat än att sova då, som att slösurfa eller spela :D Att jag inte kan lösa detta problem, trasig hårddisk :/ EDIT: Happ, nu smackades dessa 2 inlägg ihop :P Redigerat 2 Maj 2012 av KawaiiNek0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 (redigerat) Att jag inte kan lösa detta problem, trasig hårddisk :/ http://derpnet.wasd.nu/temp/asdf/SAM_0105.JPGEn vän hade något liknande och jag lyckades inte lösa det. Han tog även sin hårddisk till nån annan person som inte heller lyckades. Redigerat 2 Maj 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 Att jag inte hittar nån WM som jag tycker passar >:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 Att jag inte hittar nån WM som jag tycker passar >:(Har du provat Openbox? Det är min favorit. Jag gillar att man kan flytta runt och förstora fönster med keybindings. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 Har du provat Openbox? Det är min favorit. Jag gillar att man kan flytta runt och förstora fönster med keybindings.nej, men funderat på den. Sitter just nu och provar fluxbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 nej, men funderat på den. Sitter just nu och provar fluxbox.Jag tror de flesta blir bra om man tar tid och sätter sig in i dem. Alla möjliga konfigurationer och keybindings. Få känns nog bra direkt. En vecka eller få intensivare dagar bör man nog ge en och kolla upp alla dess funktioner. Jag hade tänkt prova awesome wm snart. Laddade ner det för länge sen men inte kört det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 (redigerat) Folk som lyssnar på Rebecca Black's "My moment" En annan frågar vad det är för låt, och den som lyssnar på låten svarar: "Rebecca Blacks nya låt" Den är inte så ny som folk säger... Redigerat 2 Maj 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 * folk som spelar cod och battlefield och säger att cs suger när de inte ens provat det utan bara sett den inte så imponerande grafiken * Facebook * ungar med rika föräldrar som blir aldeless för bortskämda * Körkortskostnader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 * folk som X och säger att Y suger när de inte ens provatSånt finns det för mycket av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.