Gäst KawaiiNek0 Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Att jag just sträckte på mig utan att tänka mig för, drog fingrarna rakt in i takfläkten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Att försova sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 När man får hjärnsläpp och glömmer vad man programmerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Admin abuse. Besegrade en spelare i teeworlds men sen visade det sig att han var admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Folk som kallar sig själva "brutala" eller som säger att dom lyssnar på "brutal" musik. :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Tjejer som säger att "insidan är det som räknas" etc, och sen så tänker dom skitmycket på sitt egna och andras utseende. :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 När man har magknip och behöver fisa, men det inte går att fisa. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 När man har magknip och behöver fisa, men det inte går att fisa. :(Jag lyckades läsa magikarp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Så kallade "vänner". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 När man kommer till 4chan och det är fyllt med rasism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.