Gäst KawaiiNek0 Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 När man kommer till 4chan och det är fyllt med rasism.Det är det väl alltid? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 När tvålen tar slut när man håller på att tvåla in sig! Så blir man tvungen att gå ur duschen för att fixa mer tvål. Brr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 När tvålen tar slut när man håller på att tvåla in sig!Så blir man tvungen att gå ur duschen för att fixa mer tvål. Brr!Bilden jag fick i mitt huvud nu... B) OnT: När man halkar efter med skolarbete Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Det är det väl alltid? :DJa, men jag kommer inte dit för att läsa massor med rasistiska påhopp. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 Ja, men jag kommer inte dit för att läsa massor med rasistiska påhopp. :PDe gör inte jag heller, men lät som du var förvånad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 Dagens Snyggaste, Sveriges Snyggaste, Smålands Snyggaste osv på Facebook. Skrämmer mig, lite smått pedo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 Att jag inte fattar hur man gör på openTTD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 (redigerat) Att jag inte fattar hur man gör på openTTDDet gör man inte i början. Kolla youtube eller http://wiki.openttd.org/Tutorial Sen kan man fastna i dagar vid det. Redigerat 10 Maj 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2012 (redigerat) Att LEVEL gav Trails Evolution 4/10. Ska fan aldrig köpa deras tidning igen. EDIT: Ok, jag ska fortsätta köpa deras tidning men "Olle Agebro" som skrev recensionen kan dö. Redigerat 11 Maj 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2012 Att en stor majoritet av de som spelar Teeworlds är tyska ungar som knappt kan engelska och beter sig så dumt man kan tänka sig. Jag tycker det är ett bra spel men det blir verkligen jobbigt på grund av det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2012 Att en stor majoritet av de som spelar Teeworlds är tyska ungar som knappt kan engelska och beter sig så dumt man kan tänka sig. Jag tycker det är ett bra spel men det blir verkligen jobbigt på grund av det här.Jag känner samma med Call of Duty.Förr så var det ett rush and gun-spel, men man behövde endå tänka lite för att lura fienden.Det var ett spel där du sprang fort som fan, och gömde dig bakom ett hörn och väntade på fienden.Nu är det ett spel där folk blir förbannade på dig om du "hardscopar" och alla lobbys är fulla med trickshooters Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 Folk som tror att brist på kunskap om allmän fakta är lika med låg intelligens. Liksom, någon nämner nåt som jag aldrig hört om förr i hela mitt liv, och när jag frågar om det säger de nåt i stil med "haha är du dum eller?". *sigh* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.