Proccito Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 Folk som tror att brist på kunskap om allmän fakta är lika med låg intelligens. Liksom, någon nämner nåt som jag aldrig hört om förr i hela mitt liv, och när jag frågar om det säger de nåt i stil med "haha är du dum eller?". *sigh*Håller verkligen med.Specielt om det gäller någon en är jätte intresserad av, och jag inte är intresserad alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 På Sveriges Snyggaste eller vafan det där pedo-skiten på Facebook heter, om en tjej med mindre kläder vinner så klagar alla tjejer typ "åhhh hon vann bara för hon inte hade kläder på sig!!!!" eller "hon vann bara för att hon har stora bröst!!!". Men när en biffig kille MED MINDRE kläder vinner så säger alla tjejer typ "guud så snygg" eller "guuuud så snygg kropp" och är inte emot det dom precis var emot. Så jävla idiotiskt så det inte är sant. :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 (redigerat) Folk som tror att Skrillex skapade dubstep. Folk som är kaxiga men vågar inte göra nåt när man säger tillbaks Redigerat 17 Maj 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 (redigerat) Att jag inte fick Max Payne 3 för att Game bestämde sig för att vara idioter och göra så jag får det på måndag istället. Kommer aldrig boka ett spel från Game igen. Redigerat 18 Maj 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Att jag inte fick Max Payne 3 för att Game bestämde sig för att vara idioter och göra så jag får det på måndag istället.Kommer aldrig boka ett spel från Game igen.Det är nog postens fel, det var en röd dag igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 God mat som tar slut :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Vägfärjor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Att klockan är 00.31. Har fan inte tid att sitta här, måste sova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 Att jag ofta stavar fel på ordet ridiculous. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 Att jag alltid stavar fel när jag ska skriva "appreciate". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 Själv har man blivit ganska bra på att stava Consciousness efter att alltid ha haft minst ett fel över en längre tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Att ubuntu strulade lite så jag ragequita och sitter nu och spelar på windows. Ska försöka fixa det senare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.