Poesi Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 (redigerat) Njae. Frågar du mig är det aldrig snyggt med sandaler, inte på killar i alla fall, då de nästan alltid har något liknande hemskheten nedan. Spelar ingen roll om du har jeans och t-shirt. då?EDIT: tog bort din bild ur quoten. Redigerat 24 Maj 2012 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 (redigerat) Fortfarande starkt nej om du frågar mig. Jag har mycket svårt för sandaler, men det är ju bara en helt personlig åsikt. :P Edit: Jag kan köpa att de är praktiska, men för mig kan inte det uppväga dess utseende. Dessutom känns det lite som något barn har, inte vuxna människor. Dave: Naturligtvis har jag en suitjama ( http://www.suitjamas.com/ ). Man kan ju så klart inte sova i någon av sina vanliga kostymer. Redigerat 24 Maj 2012 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Edit: Jag kan köpa att de är praktiska, men för mig kan inte det uppväga dess utseende. Dessutom känns det lite som något barn har, inte vuxna människor.Att dela in saker i fack på det viset känns lite som något barn gör, inte vuxna människor. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 (redigerat) Ääaeh. Ok då. Det är klart att vuxna får ha sandaler om de känner för det, alla gör som de vill . Men det är fortfarande ett plagg (är skor plagg?) som jag främst associerar med barn. Precis som barnprogram främst är något jag (och de flesta antar jag) associerar med barn, även om vuxna också kan titta. Redigerat 24 Maj 2012 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 p12or som säger att dom hatar bf3 när dom inte testat det en gång. och säger att mw2 är bättre. men dom går inte och jämföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Att det gör ont i mina lilltår! Seriöst riktigt irriterande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 p12or som säger att dom hatar bf3 när dom inte testat det en gång. och säger att mw2 är bättre. men dom går inte och jämföra.Går väl visst att jämföra? Båda är rätt så lika på många sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Går väl visst att jämföra? Båda är rätt så lika på många sätt.Vad är likheterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Båda är fps-spel som främst spelas online. På det stora hela så är ju alla sådana spel ganska lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Båda är fps-spel som främst spelas online. På det stora hela så är ju alla sådana spel ganska lika.jo jag tänkte att man kunde utesluta dom :P Ontopic: att plugga dagen före prov när man kunde göra det tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 Båda är fps-spel som främst spelas online. På det stora hela så är ju alla sådana spel ganska lika.Gameplayen är olika, det är som att säga att alla mmorpgs är som wow. Jag stör mig på dagens barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
binkei Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 vuxna som väcker en när man sover som djupast kompisar som smsar om att de fick ett till block på minecraft kedjebrev folk som skriver t.ex en historia och sedan skriv detta i 10 forum så vinner du en ipad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.