Poesi Skrivet 3 Juni 2012 Rapport Skrivet 3 Juni 2012 Att bandet jag ska gästa på fredag inte säger något om reptider. Citera
Draghguggwhor Skrivet 3 Juni 2012 Rapport Skrivet 3 Juni 2012 Att det spöregnar ute och är 5 grader varmt >> Citera
PussyCat Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Skrivet 4 Juni 2012 (redigerat) När ens undermedvetna vet om mer saker än man tänker sig och lyckas ge en mardrömmar.Tycker sånt är fascinerande! OnT: Vädret suger just nu.. Redigerat 4 Juni 2012 av PussyCat Citera
Escain Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Skrivet 4 Juni 2012 Tycker sånt är fascinerande! OnT: Vädret suger just nu..Visst är det fascinerande, men det är verkligen inte kul när det väl händer. Stör mig på att Sonys konferens är mitt i natten. :P Citera
KuroKaktus Skrivet 8 Juni 2012 Rapport Skrivet 8 Juni 2012 Att vi måste vara i skolan nu. Vi har lämnat in våra böcker och allt och får nu bara sitta och vänta på att skoldagen ska sluta. Citera
Draghguggwhor Skrivet 8 Juni 2012 Rapport Skrivet 8 Juni 2012 Att jag vill gå ut, men vet inte vad jag ska göra ute. Citera
Proccito Skrivet 8 Juni 2012 Rapport Skrivet 8 Juni 2012 (redigerat) Vad har hänt?Skickar pm Edit: En 6 dagar gammal tråd sedan senaste inlägget, och en skriver "bump..." och sedan sitt meddelande. Redigerat 8 Juni 2012 av Proccito Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.