Draghguggwhor Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 Folk som skryter om onödiga saker som ingen bryr sig om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 Folk som skryter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 Folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 (redigerat) När man har förjävligt tråkigt! Redigerat 11 Juni 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym1000000 Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 -Folk som blir sura för ett E, vafaan var glad att ni inte fick ett F!!!!!!!!!!!! <_< -Folk som äggar andra. -Folk som säger "jag bara skoja" när nån ser dem. -Kaxiga småungar som tror att de är nåt. -Folk som gillar Google Chrome eller Internet Explorer, det ska va Firefox för faan. :iluvff: -Annoying Orange. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 -Folk som blir sura för ett E, vafaan var glad att ni inte fick ett F!!!!!!!!!!!! <_<Själv fick jag varken några E eller F :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 -Folk som blir sura för ett E, vafaan var glad att ni inte fick ett F!!!!!!!!!!!! <_<Håller med, en del kämpar faktiskt för att få det där E:et. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 Sedan så har olika folk olika mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 Folk!- som enbart är ivägen. Var i Arlanda idag och det var människor som stod och kolla på sina biljetter mitt i vägen. "Det finns en vägg 3 meter åt båda hållen, ta era arslen och gå dit" Samt skrikande ungar. Inte just ungar utan när dom skriker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 Sedan så har olika folk olika mål.Jo, jag vet. Lite idiotiskt egentligen, men kan kännas jobbigt ibland när man verkligen har försökt få betyg och så får man inte det sen så klagar någon över att dom inte fick mer än E. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 Att min musjävel har slutat fungera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 Spoilers i största allmänhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.