123pizza Skrivet 21 September 2013 Rapport Dela Skrivet 21 September 2013 Personer som skriver med caps lock på hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 September 2013 Rapport Dela Skrivet 21 September 2013 Personer som skriver med caps lock på hela tiden.VAD ÄR DET FÖR FEL MED DET!!!??? Att man sover för länge på helgerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 21 September 2013 Rapport Dela Skrivet 21 September 2013 Att de är så låg hastighetsgräns på mopeder. Får ju bara köra 45 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 September 2013 Rapport Dela Skrivet 21 September 2013 Att de är så låg hastighetsgräns på mopeder. Får ju bara köra 45 Ja, dom bör göra mopederna säkrare så man får köra fortare...Jag får bara köra 108 med min. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 21 September 2013 Rapport Dela Skrivet 21 September 2013 (redigerat) Ja, dom bör göra mopederna säkrare så man får köra fortare...Jag får bara köra 108 med min.kommer upp i runt 80 med min. (Cross Moppe) Redigerat 21 September 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 September 2013 Rapport Dela Skrivet 21 September 2013 kommer upp i runt 80 med min. (Cross Moppe)Jag kommer upp i 180 med min (Cross här också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 21 September 2013 Rapport Dela Skrivet 21 September 2013 Jag kommer upp i 180 med min (Cross här också)TROLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 September 2013 Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 TROLOLVadå, det är väl inte så fort för en 108 moppe? Ontopic: Att min dator inte klarar Minecraft och Firefox samtidigt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 22 September 2013 Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 Att mitt skrivbord är för litet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 September 2013 Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 (redigerat) Dystra människor, slöseri med tid att vara dyster. Alla under 15 nuförtiden. Alla sitter ju bara inne HELA tiden, många i min klass som inte ens såg solen i somras, överdriver inte. Förstår inte hur man kan tycka det är kul att sitta inne en fredag eller lördag.. Supa knarka slåss! Haha kanske lite dubbelmoral i mitt inlägg.. Redigerat 22 September 2013 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 22 September 2013 Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 Dystra människor, slöseri med tid att vara dyster. Alla under 15 nuförtiden. Alla sitter ju bara inne HELA tiden, många i min klass som inte ens såg solen i somras, överdriver inte.[/b]Inte för att vara sån, men jag gör väl vad tusan jag vill med min fritid? Går i skola 3 dagar i veckan eftermiddagar, så sover bort halva dagarna, och sitter sen vid datorn resten av dagen. Och såvitt jag vet, stör det inte dig, inte precis så att det hindrar dig från att vara ute? OnTopic: Folk som lägger sig i vad andra gör på sin fritid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2013 Folk som säger "Du hörde vad jag sa" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.