Laserturken Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Alltså, Avicii - Levels.Tror du har sagt det en gång tidigare :') När man måste "bajsa" och man duschar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Charlielol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 NÄR MAN SÄGER "K". Ja jag är flyförbannad. CAPS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Precis, men Openingtitles är ju så mogen att han inte ens visste det.Personen har ett eget namn -.- .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Charlielol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 (redigerat) Grabbar, tack! Kan inte fler irritera sig på mig? :) ont: Kärlek. Redigerat 5 Januari 2012 av Charlielol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Tror du har sagt det en gång tidigare :') När man måste "bajsa" och man duschar :(Kan säga det så många gånger till.. Grabbar, tack! Kan inte fler irritera sig på mig? :) ont: Kärlek.Nej, för det är du inte värd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Legit caps på G: NÄR EN SKA FUCKING KRUBBA KEBAB TILL LUNCH IMORGON MEN INGEN ÄR VILLIG ATT VARA KEBABDEJT??????? SMALA, TUNNA JÄVLAR SOM FALLER FÖR ALLT MINSKA-DIN-MIDJA-TILL-OBEFINTLIGHETS-JÄVLA-NORMERNA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Telefoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Hur genusomedvetna många är och alla äckliga fjortistöntar som skämtar om att kvinnor ska vara i köket och dylika skämt. Så jävla B och WT det är att skämta om sånt. Inte ens roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 (redigerat) Hur genusomedvetna många är och alla äckliga fjortistöntar som skämtar om att kvinnor ska vara i köket och dylika skämt. Så jävla B och WT det är att skämta om sånt. Inte ens roligt!Dom är skräp. De jävlarna borde få spikar i sig.EDIT: Alltså fjortisarna. Kvinnor i mitt <3 Redigerat 5 Januari 2012 av Organism Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 OT: Skräms ju när en tjej lade upp en bild på sig själv när hon typ stod i trädgården, fint foto, söt tjej. Direkt fem kommentarer: Din pappa borde skämmas som låter dig gå ur köket. Hade lust att bli lite kriminell och vettlös, skaffa något föremål och daska idioterna i pannan med det. : ))) Ont: Att jag inte har biljetter till Summerburst och att det är SÅ LÅNGT KVAR TILLS den tjugonde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.