Horizon Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Att Mikael Persbrandt spelar Beorn i The Hobbit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Att Mikael Persbrandt spelar Beorn i The Hobbit.HAHAHAHAHA.Ont: Att Matt Damon inte spelar Bourne i sista filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 HAHAHAHAHA.Det är förjävligt ;__; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Att Organism skrattar i stora bokstäver hela tiden. Jag är sparsam med mina caps-skratt så att de får mer effekt när jag väl använder dem. Generellt när nåt faktiskt fått mig att skratta irl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 När mina club-medlemar snackar i miles per hour istället för km/h och jag kan inte förstå vad dom snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 När mina club-medlemar snackar i miles per hour istället för km/h och jag kan inte förstå vad dom snackar om.Lägg på 50% typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Lägg på 50% typ.jo jag vet ungefär, men det är jobbigt att tänka när man kör :/tappar koncentrationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Mikael Persbrandt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Att Organism skrattar i stora bokstäver hela tiden. Jag är sparsam med mina caps-skratt så att de får mer effekt när jag väl använder dem. Generellt när nåt faktiskt fått mig att skratta irl.Men jag skrattade ju :(Ont: Runescape's lagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Fjortisar. Om dem kan låta bli att tjafsa exakt hela tiden så bryr jag mig inte, men nu är det ju inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Fjortisar. Om dem kan låta bli att tjafsa exakt hela tiden så bryr jag mig inte, men nu är det ju inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.