Horizon Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Skrivet 5 Januari 2012 Att Mikael Persbrandt spelar Beorn i The Hobbit. Citera
Organism Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Skrivet 5 Januari 2012 Att Mikael Persbrandt spelar Beorn i The Hobbit.HAHAHAHAHA.Ont: Att Matt Damon inte spelar Bourne i sista filmen. Citera
Horizon Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Skrivet 5 Januari 2012 HAHAHAHAHA.Det är förjävligt ;__; Citera
WASD Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Skrivet 5 Januari 2012 Att Organism skrattar i stora bokstäver hela tiden. Jag är sparsam med mina caps-skratt så att de får mer effekt när jag väl använder dem. Generellt när nåt faktiskt fått mig att skratta irl. Citera
Proccito Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Skrivet 6 Januari 2012 När mina club-medlemar snackar i miles per hour istället för km/h och jag kan inte förstå vad dom snackar om. Citera
WASD Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Skrivet 6 Januari 2012 När mina club-medlemar snackar i miles per hour istället för km/h och jag kan inte förstå vad dom snackar om.Lägg på 50% typ. Citera
Proccito Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Skrivet 6 Januari 2012 Lägg på 50% typ.jo jag vet ungefär, men det är jobbigt att tänka när man kör :/tappar koncentrationen Citera
Organism Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Skrivet 6 Januari 2012 Att Organism skrattar i stora bokstäver hela tiden. Jag är sparsam med mina caps-skratt så att de får mer effekt när jag väl använder dem. Generellt när nåt faktiskt fått mig att skratta irl.Men jag skrattade ju :(Ont: Runescape's lagg. Citera
Horizon Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Skrivet 6 Januari 2012 Fjortisar. Om dem kan låta bli att tjafsa exakt hela tiden så bryr jag mig inte, men nu är det ju inte så. Citera
Organism Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Skrivet 6 Januari 2012 Fjortisar. Om dem kan låta bli att tjafsa exakt hela tiden så bryr jag mig inte, men nu är det ju inte så. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.