Gäst KawaiiNek0 Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 När folk helplötsligt slutar svara när man chattar med domThis, så jävla drygt när det händer :/ Dom får fan säga till att dom ska gå o äta eller whatever! >:C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Du kan ju testa att be dom flytta på sin väska? Om ingen säger till så brukar jag utgå från att de inte vill sitta.Eller snarare utgå ifrån att folk inte vågar fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Då kan man ju se det som en träning i självförtroende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Mmm det är bara att fråga snällt. Jag har nog aldrig vart med om någon som säger nej och jag brukar oftast fråga folk som tar upp två platser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Hemsidor som hanterar mittenklick som ett vanligt klick eller på annat inkorrekt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 (redigerat) Att sverige förlorade med 7 bollar. Redigerat 25 Januari 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Du kan ju testa att be dom flytta på sin väska? Om ingen säger till så brukar jag utgå från att de inte vill sitta.Självklart gör jag det när jag åker flera stationer och eller inte har lust att stå. Tycker iallafall att det är lite drygt då det känns som att personen inte vill att någon ska sitta bredvid en. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 det känns som att personen inte vill att någon ska sitta bredvid en. :)Kan ju mycket väl vara så?Jag personligen vill gärna sitta själv, men har jag inte min väska med mig (fylld med grejer såsom min laptop, datorprylar, kläder etc som är tungt) så flyttar jag gärna grejen jag har brevid mig/mig själv om jag sträckt ut mig. OnTopic:Att jag glömde min jacka, busskort, pengar och allt möjligt hemma så jag fick GÅ hem q_q (tog en timme, och har ingen tshirt så fick gå i en tunn munkjacka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 Idag på väg till skolan så satt jag i tåget med min kompis och vi hade väskorna vänster om oss (det är grupp plats kan man säga, 4 platser var det och vi tog upp dem 2 sista med våran väskor), men sen kommer det en man vid 40 års åldern och säger till min kompis att han ska flytta väskan. Han frågade aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 när man kommer in och hela studenthuset luktar cigarett rök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 Folk som rättar särskrivningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 (redigerat) Folk som särskriver. Är det inte bättre att bara lära sig inte särskriva? Det finns bara fördelar med att lära sig skriva korrekt. Och så irriterar jag mig på Mikroeknomi. Sjukt tråkigt. Redigerat 26 Januari 2012 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.